پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (25)
نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390
بازدید : 1179
نویسنده : منو تو

دانلود مجموعه ۱۴۲ فونت بسیار زیبا، دیدنی و جذاب و کاربردی انگلیسی

مجموعه ۱۴۲ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگدانلودانه دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.  

 

دانلود مجموعه ۱۴۲ فونت بسیار زیبا، دیدنی و جذاب و کاربردی انگلیسی

 

 



ساخت و طراحی آسان فایل نصب برای نرم افزارها با دانلود نرم افزار SSE Setup 6.6

نرم افزارهای ساخت Setup بسیار متنوع اند و هریک امکانات خاصی را ارائه می دهند. نرم افزار SSE Setup یکی از گزینه های مناسب برای رفع نیازهای تولید کنندگان نرم افزار خواهد بود.  توسط این نرم افزار می توانید به راحتی و در اسرع وقت برای پروژه های نرم افزاری خود فایل نصب تولید کنید.  امیدواریم مفید واقع شود.  

 

ساخت و طراحی آسان فایل نصب برای نرم افزارها با دانلود نرم افزار SSE Setup 6.6

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , فونت , طراحی فایل , مدیریت اسناد , تبدیل فایل ویدئویی به فلش , نرم افزار , مدیریت دقیق شبکه های محلی , مدیریت و کنترل اموال و مخارج منزل , ,



مجله دانلود روز (24)
نوشته شده در جمعه 12 آبان 1390
بازدید : 1190
نویسنده : منو تو

دانلود مجموعه وکتور بسیار زیبا و کاربردی با نام

Creative Cards Mix Vector

وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Creative Cards Mix Vector را برای شما عزیزان در دانلودانه قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.  

 

 

 

عکس برداری حرفه ای از محیط رایانه با دانلود نرم افزار HyperSnap 6.91.02

HyperSnap 6.91.02 آسان ترین و سریع ترین راه ممکن برای عکسبرداری از صفحه مانیتور (صفحه ویندوز)، عکس برداری از متون در جاهایی که امکان کپی کردن متون به کلیپ برد وجود ندارد. از HyperSnap برای عکسبرداری و به اشتراک گذاری تمام محتویات بر روی صفحه ویندوز خود استفاده کنید.این نرم افزار ترکیبی از ابزارهای قدرتمند عکسبرداری از صفحه ویندوز و ویرایش تصاویر می باشد. از این نرم افزار می توان در ساخت Help نرم افزارها، آموزش های آنلاین، نمایش، موظوعات مربوط به بازاریابی، در مسائل مربوط به صفحات وب، ایمیل ها و … استفاده کرد.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (23)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1630
نویسنده : منو تو

.:: SlimCleaner 1.8.13603.42341 Portable

نرم افزار بهینه سازی سیستم برای افزایش سرعت ::.

SlimCleaner یک نرم افزار بهینه سازی از مجموعه ابزار کاربردی است که سیستم ویندوز شما را بهینه می کند. وظیفه اصلی این نرم افزار پاک سازی سیستم از نرم افزار اضافی که در استارت آپ قرار دارند که باعث دیر شدن لود سیستم می شوند است. نرم افزار SlimCleaner بر اساس رتبه دهی که انجام می دهد نرم افزار های درون لود اولیه ویندوز و سرویس های ویندوز را اولویت بندی می کند تا بهینه سازی به صورت کامل انجام شود.

 

نرم افزار بهینه سازی سیستم برای افزایش سرعت

بخش دیگر این نرم افزار بخش Uninstaller نام دارد که شما می توانید نرم افزار های درون سیستم را به صورت کامل و بدون دردسر از سیستم حذف کنید. بخش دیگری با عنوان Shredder این قابلیت را دارد که با الگوریتم های خاصی فایل های شما را برای همیشه حذف کند جوری که قابلیت بازیابی فایل با نرم افزار های ریکاوری وجود نداشته باشد. بخشی با نام Hijack log نیز وجود دارد که مربوط به لاگ سیستم و تغییرات برنامه ها در رجیستری سیستم می باشد.
یکی از بخش های کاربردی این نرم افزار بهینه سازی بخش Windows Tools است که تمامی ابزار های مدیریت ویندوز را در یک پنجره به شما نمایش می دهد و می توانید دسترسی سریع به همه آنها داشته باشید. نصب این نرم افزار نیز به دلیل پرتابل بودنش خیلی آسان است. کافی است آن را اجرا کنید چون نیازی به نصب ندارد. امیدواریم با SlimCleaner ویندوزتان را پاکسازی کنید و سرعت سیستمان را افزایش دهید و از دانلود رایگان لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (22)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1083
نویسنده : منو تو

.:: Animated GIF Producer 5.1

نرم افزار ساخت تصاویر متحرک ::.

نرم افزار تولید و ساخت تصاویر متحرک GIF یک ابزار سریع و به طور قابل ملاحظه ای آسان برای ایجاد انیمیشن ها، دکمه ها و بنر هایی که بخشی از وب سایت شما را تشکیل می دهند طراحی شده. دیگر نیاز به نرم افزار های ویدئویی و پردازش های پیچیده نیست که نیاز به صرف وقت برای یادگیری دارند. با برنامه گرافیکی Animated GIF Producer هیچ پیچیدگی وجود ندارد و تنها در عرض چند ثانیه ایجاد یک فایل GIF امکان پذیر است.
ساخت یک انیمیشن جیف با ترکیب چند عکس، تصاویر میان فیلم ها و چندین تصویر دیگر پشت هم انجام میپذیرد. با اعمال افکت ها و جلوه های ویژه و تنظیمات سفارشی قاب، اندازه و تاخیر میان فریم های تصویر همچنین بسیاری دیگر از پارامتر ها این امکان را فراهم می کند که حرفه ای ترین انیمیشن های ممکن را به راحتی ایجاد کنید. شما می توانید این نرم افزار ساخت عکس متحرک GIF را دریافت کرده و به آسان ترین روش ممکن انیمیشن متحرک خود را برای وب سایت یا سرگرمی ایجاد کنید.


 

Animated GIF Producer 5.1 - نرم افزار ساخت تصاویر متحرک

خصیصه های اصلی نرم افزار ایجاد تصاویر متحرک
- پشتیبانی از فرمت های ویدئویی AVI, DAT, MPG, MPE, MPEG
- ساخت عکس فوری پشت هم از فیلم ها
- پشتیبانی ار فایل های BMP, JPEG, TIF, GIF, PNG, ICO, PCX, CUR, Adobe PhotoShop PSD و Windows Metafiles image
- وارد کردن فریم از داخل دیگر فایل های GIF و تغییر اندازه
- تنظیمات چندگانه و تعریف پارامتر های استاندارد (اندازه صفحه نمایش، رنگ پس زمینه)
- تاخیر، جلو و عقب، افکت تاثیر گذار، تکرار، مرتب سازی و...
- ذخیره تصاویر GIF به صورت مجموعه ای از فرمت های رایج گرافیکی و همچنین خروجی AVI

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1313339393.gif

http://www.30cd.biz/upload_pic/1313339377.jpg
 
 

.:: HOARD 1.0.612 2011 PC Game

بازی کامپیوتر اندوخته طلای اژدها ::.

یک بازی کامپیوتر با ژنر بازی اکشن که در آن شما در جایگاه یک اژدها نیاز به هوش و تدبیر برای در دست داشتن قدرت و کنترل بازی با استراتژی های خاص خود دارید.
شما یک اژدها هستید: به وحشت انداختن روستایان! آتش زدن قلعه! جمع آوری طلا و جواهرات! ربودن شاهزاده خانم! سوزاندن شوالیه های مزاحم! دور کردن سارقان! سرنگون کردن غول ها! ساخت محلی برای گنجینه! رقابت یا همکاری با اژدها های دیگر در جنگ های چند نفره! هدف به نظر ساده میرسد اما مهمترین مساله ای که بازی را به چالش می کشد جمع بزرگترین توده طلا است که با موانعی موجود کار ساده ای نیست.
هر حرکت شما در بازی رایانه یک امتیاز منفی یا مثبت به شمار می رود که از شگفتی ها و پیچیدگی و استراتژی بازی اژدها است. برای بهتر بودن نیاز به پرواز ماهرانه، ارتقاء هوشمندانه، و استفاده از قدرت به نفع خود است. بیشتر از همه شما نیاز به کنترل پادشاهان اطراف خود دارید به عنوان مثال در زمان خاص محصولات زراعی را بسوزانید یا اجازه دهید رشد کنند! شهر را خراب کنید یا اجازه شکوفا شدن را بدهید! مسئول تمام این استراتژی ها اژدها یعنی شمایید.

 

HOARD 1.0.612 2011 PC Game - بازی کامپیوتر اندوخته طلای اژدها

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی
- ویندوز: XP, Vista, 7
- پردازنده: Intel Dual Core 2.0 GHz یا AMD Athlon 64 2000
- رم: 1 Gb برای XP و 2 Gb برای ویستا و ویندوز 7
- آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0с
- کارت گرافیک: قابلیت پردازش 3D با حافظه 256 Mb و Pixel Shader 3.0 (مانند Nvidia GeForce 7800 GS یا ATI Radeon X1900 GTO)

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: تصاویرمتحرک , بازی , سیستم عامل , مدیریت شبکه , والپیرهای زیبا ,



مجله دانلود روز (21)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1128
نویسنده : منو تو

.:: SPlayer 3.7 Build 2416 Portable

نرم افزار پلیر ساده و قدرتمند اس پلیر پرتابل ::.

SPlayer یک پلیر ساده در عین حال بسیار کاربردی می باشد که از تمامی فرمت های محبوب صوتی و تصویری همینطور زیرنویس ها پشتیبانی می کند. استفاده کم از منابع سیستم، تکنولوژی های خلاقانه، اجرای روان و کارآیی بالا از ویژگی های مهم این نرم افزار مالتی مدیا به عنوان پلیری جامع می باشد. طراحی منحصر به فرد و مناسب برای کاربران همراه با امکانات فراوان،این نرم افزار را به یکی از بهترین پلیرهای موجود تبدیل کرده است. همینطور SPlayer به صورت هوشمند زیرنویس های انگلیسی را دانلود کرده و برای شما نمایش می دهد.

 

SPlayer 3.7 Build 2416 Portable - نرم افزار پلیر ساده و قدرتمند اس پلیر پرتابل

ویژگی های نرم افزار اس پلیر SPlayer 3.7 Build 2416 Portable:
- موتور بهبود کیفیت تصویر در این نرم افزار ، نویز را در تصویر از بین برده و کیفیت را بهبود می بخشد.
- موتور LiveColor یک الگوریتم بهبود رنگ می باشد که رنگ های زنده ای به فیلم های شما می بخشد.
- تکنولوژی بهبود کیفیت صدا در این نسخه از نرم افزار پیشرفته تر شده است.
- این نسخه بسیار کمتر از گذشته از منابع سیستم استفاده می کند و با پردازش گرهای چند هسته ای سازگار می باشد.
- مصرف انرژی بسیار کم برای استفاده بهینه از باطری لپ تاپ یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار است.
- تکنولوژی EyeCare که برای تماشای طولانی مدت و صدمه ندیدن چشمان شما در نرم افزار قرار گرفته است.
- نمایش هوشمند زیرنویس ها در این نسخه بهینه شده و زیرنویس ها به صورت خودکار دانلود و نمایش داده می شوند.
- رابط کاربری این نسخه با کمک از پیشنهادات کاربران و طراحان حرفه ای بسیار ساده ، زیبا و کاربردی تر شده است.
- پشتیبانی از فرمت های DVDRip /HDTV /RMVB /QuickTime /MPEG2 /MPEG4 /AC3 /DTS /VP3 /Indeo /XVD /OGG /OGM /APE /FLAC /TTA /AAC /MPC /3GP AMR

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

.:: XUS Desktop Professional Edition 1.6.68 Portable

نرم افزار مدیریت آیکون دسکتاپ ::.

این نرم افزار آیکون های دسکتاپ شما و برنامه های ویندوز را به روشی زیبا و ابتکاری مدیریت کرده و حس تازه بودن و تنوع را به دسکتاپ ویندوز شما می بخشد.
XUS Desktop یک برنامه برای مدیریت میانبر ها رو صفحه ی دسکتاپ می باشد که توسط آن می توانید به سادگی آیکون های دسکتاپ خود را مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار مدیریت آیکون دسکتاپ ظاهر زیبایی به دسکتاپ خود بخشیده و بسیار راحت تر از گذشته با میانبرهای موجود در آن کار خواهید کرد. XUS Desktop راهی جدید برای اجرای برنامه ها می باشد. پس اگر از دسکتاپ استاندارد ویندوز خسته شده اید آن را حتما امتحان کنید.
دیگر هیچ گونه در هم ریختگی در دسکتاپ خود نخواهید داشت زیرا توسط XUS Desktop می توانید به سادگی آیکون های میانبر را در صفحه ی دسکتاپ مدیریت کنید و در نهایت زیبایی و سادگی از دسکتاپ خود استفاده کنید.

XUS Desktop Professional Edition 1.6.68 Portable - نرم افزار مدیریت آیکون دسکتاپ

امکانات کلیدی نرم افزار مدیریت آیکن برنامه های دسکتاپ ویندوز
- مرتب کردن بسیار ساده ی آیکون های میانبر در دسکتاپ
- راهی سریع و جدید برای اجرای برنامه ها
- زیباسازی دسکتاپ
- کاربردهای مفید و کمکی
- راه حلی قدرتمند برای مدیریت آیکون ها در صفحه نمایش و جلوگیری از شلوغی دسکتاپ

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی www.Tbuy.biz


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: پلیر , مدیریت دسکتاپ , مبدل دیسک , جام جم , ماشین ,



مجله دانلود روز (20)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1202
نویسنده : منو تو

.:: ESET NOD32 Offline Update 6325

آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4 ::.

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6325 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6325 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ پنجشنبه 4 مرداد 1390 ( 26 July ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6325 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

.:: دانلود والپیپر های زیبا - سری 2 ::.

سری 2 والپیپر های گلچین با کیفیت 1600x1200 شامل 55 تصویر JPG با کیفیت برای شما آماده شده است. این تصاویر در موضوعات گوناگون هستند. این سری تا جایی که مقدور باشد ادامه خواهد داشت و امیدواریم روزی مرجع خوبی برای کسانی که آرشیو والپیپر دارند باشیم.

 

FDL Wallpaper Pack 2 - دانلود والپیپر سری 2

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1269034038.jpg

نرم افزار جامع و فوق العاده آموزش آرايشگري


 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود والپیپر های زیبا , آپدیت آفلاین , پشتیبان دی وی دی , مدیریت ارتباط با مشتری , دی جی پلیر ,



مجله دانلود روز (18)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1314
نویسنده : منو تو

.:: AimOne ASF WMV WMA Cutter & Joiner 2.01 build 111

نرم افزار بریدن و چسباندن فیلم ::.

یک نرم افزار برش فیلم و چسباند فیلم در فرمت های ASF, WMV, WMA با تکنولوژی سریع و با حجم کم میباشد. نرم افزار برش فیلم و چسباندن فایل های ویدئویی ASF, WMV, WMA یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند با تخصص در فایل های با فرمت ویدئو .asf, .wmv, .wma و یک ابزار ویرایش فیلم در زمینه خود می باشد.
برنامه ASF/WMV/WMA کاتر به شما امکان برش و تقسیم split و cut را از فرمت های asf/wmv/wma صوتی و تصویری را به بخش های کوچک از قسمت های انتخابی فیلم تبدیل می کند. همچنین قسمت های کوچک فیلم را می توانید با این نرم افزار به یکدیگر بچسبانید. تکنولوژی برش مستقیم بدون انجام عمل دوباره کدبندی فیلم باعث می شود سرعت جدا سازی فیلم بسیار بالا باشد و همان کیفیت را تحویل شما بدهد.

 

AimOne ASF WMV WMA Cutter & Joiner 2.01 build 111 - نرم افزار بریدن و چسباند فیلم

خصیصه های اصلی نرم افزار برش فیل و وصل فیلم :
عمل مستقیم cut/clone بدون re-encode و سرعت بالا بدون افت کیفیت
پشتیبانی از ویندوز مدیا فایل های ویدئویی و فایل صوتی .asf, .wmv, .wma
پشتیبانی از فایل های حجیم حتی بیشتر از 2GB
جدا کردن تیکه فیلم ها دقیقا همانطور که شما انتظار دارید
ASF Cutter, WMV Cutter, WMA Cutter, ASF Joiner, WMV Joiner, WMA Joiner همه در یک نرم افزار

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

.:: دانلود 12 زنگ موبایل جدید از آلبوم موسیقی خاص ::.

آلبوم "خاص" با 9 آهنگ از 9 خواننده مطرح کشورمان به نام های : محسن چاوشی ، فرزاد فرزین ، مازیار فلاحی ، علی اصحابی ، بابک جهانبخش ، پیام صالحی ، مهدی مدرس ، شهاب رمضان ، رضا یزدانی منتشر شد. 12 زنگ موبایل از آلبوم موسیقی خاص ب کیفیت kbps 128 که فرمت آهنگ ها mp3 است. امیدواریم از دانلودآلبوم خاص لذت ببرید.

دانلود 12 زنگ موبایل جدید از آلبوم موسیقی خاص

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: وطن دانلود , مجله دانلود , جدیترین نرم افزارها ,



مجله دانلود روز (17)
نوشته شده در جمعه 6 آبان 1390
بازدید : 1261
نویسنده : منو تو

 

تهیه یک آرشیو کامل و جامع به صورت منظم و دسته بندی

کامل فیلم ها با دانلود نرم افزار Movie Label 2012 v7.0.1460

Movie Label نام نرم افزاری برای تهیه یک آرشیو کامل به صورت منظم و دسته بندی کامل فیلم ها می باشد. در این نرم افزار می توان تصاویر مربوط به هر فیلم را در قسمت مخصوص آن ثبت نموده و جزئییات دیگر نظیر نوع فایل و فرمت آن ، اندازه نمایش تصویر ، Bitrate و ژانر فیلم ، درج مشخصات شناسنامه فیلم ، شماره ردیف آن و … را بر روی آن قرار داد. همچنین می توان برای قسمت مربوط به هر فیلم جلد آن را نیز تهیه نموده و در بالای عنوان و نام فیلم قرار داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار ویژگی جمع آوری اطلاعات از اینترنت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Code|Aero Technologies می باشد.  

تهیه یک آرشیو کامل و جامع به صورت منظم و دسته بندی کامل فیلم ها با دانلود نرم افزار Movie Label 2012 v7.0.1460

    

 

 

دانلود نرم افزار قوی و قدرتمند ساخت PDF با نام Corel PDF Fusion v1.0

Corel PDF Fusion یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ساخت و ویرایش فایل های PDF میباشد. این PDF ساز منحصر به فرد به شما این امکان را میدهد که بیش از ۱۰۰ نوع فایل مختلف را توسط این برنامه باز ، مشاهده و ویرایش نمایید حتی اگر برنامه های مختلف برای باز کردن آنها را نداشته باشید. به راحتی با یک Drop & Drag هر فایلی که میخواهید را وارد برنامه کنید و سپس به صورت PDF , XPS و یا DOC ذخیره نمایید و یا حتی روی آنها نوشته ای اضافه کنید و یا یک خلاصه از متن به آن اضافه کنید و در نهایت آن را به صورت یک داکیومنت در آورده و به صورت یک پکیج PDF از آن خروجی بگیرید.  

دانلود نرم افزار قوی و قدرتمند ساخت PDF با نام Corel PDF Fusion v1.0

    

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (16)
نوشته شده در جمعه 6 آبان 1390
بازدید : 1265
نویسنده : منو تو


دانلود مجموعه ۵۵ والپپر رنگارنگ و خارق العاده و جذاب

مجموعه ۵۵ والپپر رنگارنگ و خارق العاده را در این پست از سایت دانلودانه ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.  

دانلود مجموعه ۵۵ والپپر رنگارنگ و خارق العاده و جذاب

 

 

 

ساخت دفتر خاطرات زیبای دیجیتالی با دانلود نرم افزار

Wondershare Scrapbook Studio 2.5.0.7

نرم افزار Scrapbook Studio یک دفتر خاطرات مالتی مدیا می باشد که از نظر اسم و کاربرد مانند یک دفتر خاطرات معمولی است اما از لحاظ عملکرد و قابلیت دارای امکانات فراوان و بسیار جالبی می باشد.شما در این نرم افزار میتوانید اتفاقاتی را که در طول روز برایتان رخ می دهد را درون آن یاد داشت نموده و برای همیشه آنها را ثبت نمایید.همچنین می توانید در کنار نوشتن متن با قرار دادن عکس و یا فیلم های مربوط به همان روز به عنوان مثال جشن تولد باعث جذابیت بیشتر دفتر خاطرات خود شوید.  

ساخت دفتر خاطرات زیبای دیجیتالی با دانلود نرم افزار Wondershare Scrapbook Studio 2.5.0.7

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (15)
نوشته شده در جمعه 6 آبان 1390
بازدید : 1221
نویسنده : منو تو

جستجوی سریع فایل در سیستم ها و شبکه با دانلود نرم افزار

DtSearch Desktop v7.68.8002

DtSearch Engine نام یک ابزار قدرتمند برای جستجوی فایل های مختلف در سیستم می باشد که از ابزارهای مختلف دیگری در خود برای بهینه سازی جستجو و بدست آوردن نتیجه ای مطلوب استفاده می کند.این نرم افزار قابلیت جستجو در میان سیستمی که برنامه بر روی آن نصب شده و همچنین قابلیت جستجو بر روی شبکه محلی را نیز دارا می باشد . همجنین این نرم افزار ابزار ترکیب حالت های جستجو نیز برخوردار می باشد یعنی کاربر قادر از چندین نوع فیلترگذاری و پارامتردهی به برنامه اقدام به انجام عملیات جستجو نماید. این نرم افزار محصولی از dtsearch می باشد.  

 

 


 

ویرایش فایل های EXE یا DLL با دانلود نرم افزار Resource Tuner 1.99

نرم افزار Resource Tuner 1.99 جهت ویرایش فایل های EXE یا DLL میباشد . به وسیله این نرم افزار میتوانید نرم افزارهای گوناگون را ویرایش کنید ، فارسی کنید ، آیکون ها و تصاویر موجود در نرم افزار را استخراج کنید.  

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (14)
نوشته شده در جمعه 29 مهر 1390
بازدید : 1201
نویسنده : منو تو

مجله دانلود نرم افزار های کاربردی
 

دانلود نرم افزار حرفه ای فوتوشاپ با زبان انگلیسی – سیمبیان سری ۶۰ ویرایش پنجم

دانلود نرم افزار حرفه ای فوتوشاپ با زبان انگلیسی   سیمبیان سری 60 ویرایش پنجم

همه شما با نرم افزار فوتوشاپ آشنا هستید.اما ما نسخه موبایل و برای سیستم عامل سیمبیان سه و سیمبیان سری ۶۰ ویرایش پنجم آماده کرده ایم.قبلا نسخه ای از این نرم افزار در فضای نت منتشر شده است اما زبان آن نرم افزار چینی بود که قابل استفاده نبود.این نرم افزار ....



دانلود کتاب مفید و کاربردی قانون مجازات اسلامی برای موبایل

 

دانلود کتاب مفید و کاربردی قانون مجازات اسلامی برای موبایل

ر این لحظه برای شما کاربران محترم سایت دانلودانه یک کتاب جاوا با نام قانون مجازات اسلامی آماده کرده ایم.این کتاب برای پلتفرم های جاوا ارائه شده است و در رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ میباشد.هم اکنون این کتاب از سایت دانلودانه قابل دریافت میباشد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (13)
نوشته شده در جمعه 29 مهر 1390
بازدید : 1213
نویسنده : منو تو

مجله دانلود نرم افزار های کاربردی

رایت آسان و سریع CD و DVDها با دانلود نرم افزار CDBurnerXP Pro 4.3.8.2513 (قابل حمل)

رایت آسان و سریع CD و DVDها با دانلود نرم افزار CDBurnerXP Pro 4.3.8.2513 (قابل حمل)

CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD رایگان است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد.این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی میکند و بصورت چند زبانه است و هرکاربری در هرکجا میتواند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کند. به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از .....



ساخت و طراحی تصاویر متحرک زیبا توسط دانلود نرم افزار Animated Wallpaper Maker 2.5.4

ساخت و طراحی تصاویر متحرک زیبا توسط دانلود نرم افزار Animated Wallpaper Maker 2.5.4

به کامپیوتر خود جان بدهید و اثر نفس های زندگی را در آن مشاهده کنید!!!با استفاده ازAnimated Wallpaper Maker 2.5.4 می توانید بر روی عکس های خود افکت هایی استفاده کنید و به آنها جان بدهید.از این عکس ها می توانید در پشت زمینه ویندوز هم استفاده کنید.این عکس ها با تمامی ویندوز ها سازگار می باشند! 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (11)
نوشته شده در جمعه 22 مهر 1390
بازدید : 972
نویسنده : منو تو

.:: incrediMail 2 Premium v6.29 Build 5006

نرم افزار ارسال ایمیل های زیبا با شکلک های متحرک ::.

جدیدترین نسخه ی نرم افزار IncrediMail با امکانات متمایزی مانند طراحی جدید، جستجوی ایمیل قدرتمند، پایداری بالا و بهبود امکانات اصلی برای کارآیی و سرعت بالاتر هم اکنون در اختیار شماست. این نرم افزار تجربه ی مدیریت ایمیل را برای شما زیباتر و بهینه تر می کند. IncrediMail 2 دارای طراحی کاربرپسند، جذاب و بهتری نسبت به نسخه های قبلی می باشد. کار با پنجره های برنامه ی اصلی بوسیله ی توسعه ی دکمه ها و منوهای دوباره سازمان دهی شده ، بسیار ساده تر شده است. می توانید هم اکنون به وسیله ی انتخاب رنگ ها پوشه های ایمیل را دسته بندی و شخصی سازی کنید. پنجره ی لیست ایمیل ها و نمایش قاب ها که از امکانات جدید این نسخه هستند امکان مرور ایمیل ها را به راحتی برای شما فراهم می کنند. علاوه بر این برای آسودگی شما یک دکمه ی مستقیم برای دسترسی به گالری در تسکبار اصلی برنامه اضافه شده است.
جستجو بین ایمیل ها هم اکنون توسط این نرم افزار بسیار سریع تر و قدرتمندتر از گذشته شده است. نتایج جستجو به محض نوشتن هر حرف به صورت لحظه ای برای شما نمایش داده می شود. فقط یک ثانیه طول می کشد که بین 10,000 ایمیل جستجویی حرفه ای انجام دهید. همچنین حروفی که شما به دنبال آن می گردید کاملا در جستجوها مشخص شده است. جستجوی پیشرفته آن با کارآیی بسیار بالاتر و ابزار قدرتمند تری نسبت به گذشته در این نرم افزار معرفی می شوند. جستجوی سریع همچنین دارای فیلترهایی برای دسته بندی ایمیل ها و ضمائم آن ها مانند عکس، ویدئو، اسناد متنی ، اسناد پاورپوینت و بسیاری از فرمت های دیگر، می باشد. امیدواریم از دانلود نرم افزار اینترنت ارسال ایمیل های زیبا با شکلک های متحرک لذت ببرید.

IncrediMail 2 Premium v6.29 Build 5006 - نرم افزار ارسال ایمیل های زیبا با شکلک های متحرک

پلاگین های اضافه در این بسته :
پلاگین 3D Magic
پلاگین Facebook Fan Page Pack
پلاگین IncrediBackup
پلاگین Junk Filter Plus
پلاگین Magentic
پلاگین Photo Notifier & Animation Creator
پلاگین PhotoJoy
پلاگین Photomail
پلاگین Premium Bonus Pack

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

.:: JetAudio Basic 8.0.15 - جت آدیو جدید ::.

JetAudio یک نرم افزار چند رسانه ای جامع می باشد که نه تنها انواع مختلف فایل های موسیقی و ویدئویی را اجرا می کند بلکه دارای امکانات رایت سی دی، ضبط، تبدیل فرمت فایل و ... است. علاوه بر این امکانات به شما قابلیت ساخت رادیوی اینترنتی شخصی با استفاده از JetCast را داده که یک ابزار داخلی در نرم افزار می باشد. تمام فرمت های اصلی شامل WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM ، ویدئوها و سی دی های صوتی را به راحتی توسط این نرم افزار اجرا خواهید کرد. امکان ایجاد رادیوی اینترنتی با JetCast ، افزونه های visualization ، ویرایش برچسب MP3 ، OGG و WMA ، افکت های صوتی مختلفی مانند wide ، reverb و X-Base ، فید کردن آخر هر آهنگ برای اتصال به ترک بعدی، رابط کاربری دارای پوسته بندی، نمایش متن شعر به صورت هماهنگ با موسیقی و اجرای زیرنویس از امکانات این نرم افزار به شمار می روند. دانلود جت آدیو را به شما پیشنهاد می دهیم

JetAudio Basic 8.0.15 - دانلود جت آدیو جدید

امکانات جدید این نسخه 8.0.15 جت آودیو
- پشتیبانی از Tooltip ها برای mts, m2t, m2ts
- کدبردار صوتی داخلی تعمیر شده
- کدبردار ویدئویی داخلی تعمیر شده
- فیلتر زیرنویس تعمیر شده
- تغییر فونت به سایز کوچک
- پشتیبانی از استایل برای بعضی فرمت های زیرنویس
- پشتیبانی از زیرنویس PGS برای فرمت های m2ts
- پشتیبانی از قسمت بندی برای MKV/MP4
- پشتیبانی ار فرمت MPLS (Playlist بلو – ری)
- اجرای سی دی صوتی بهینه شده وقتی ترک بعدی را اجرا می کنید
- شکاف دهنده ی MP4 تعمیر شده برای فایل های دارای کد صوتی PCM (ضبط شده توسط دوربین های دیجیتال Canon)
 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (10)
نوشته شده در جمعه 22 مهر 1390
بازدید : 1186
نویسنده : منو تو

.:: Chicken Little PC Game Portable

دانلود بازی جوجه کوچولو برای کامپیوتر ::.

اگر انیمیشن Chicken Little از شرکت Walt Disney Pictures را دیده باشید احتمالا دوست داشتید که می توانستید بازی جوجه کوچولو را نیز برای کامپیوتر داشته باشید. محله جوجه کوچولو جایی که او و دوستانش برای اولین بار با مسائل جدیدی برخورد می کنند و عکس العمل های خنده دار و با مزه ای انجام می دهند باعث می شود یک بازی کودکانه ماجراجویانه ای در chicken little در انتظار شما باشد.

Chicken Little PC Game Portable - دانلود بازی جوجه کوچولو برای کامپیوتر

- 17 مرحله برای بازی که یادآور انیمیشن زیبای جوجه کوچولو است و صحنه های فیلم را برای شما تداعی می کند
- 6 بازی چند نفره کوچک برای سرگرم کننده ت شدن بازی
- قابلیت بازی با شخصیت های انیمیشن نظیر جوجه کوچولو, ماهی خارج از آب و ...
- دارای نمایش کلیپ هایی از انیمیشن برای بهتر و جذاب شدن بازی

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

.:: SlimDrivers 2.2.13262 Build 5277

نرم افزار بروز رسانی آخرین آپدیت سخت افزار ::.

نرم افزار SlimDrivers برنامه ای به منظور تشخیص و گرفتن آخرین درایور های سخت افزار نصب شد بر روی کامپیوتر ها می باشد. بسیاری از برنامه ها خودشان قابلیت تشخیص آپدیت های جدید را دارند یا می توانند آپدیت های جدید احتمالی را بررسی کنند. اما بعضی درایورهای بسیار منحصر به فرد هستند و امکان بازخورد و بررسی منظم آپدیت ها را ندارند. در این موارد این نرم افزار با دانلود رایگان درایور کمک شما می آید.
برنامه دارای رابط کاربری رنگارنگ و ابتکاریست که جریان کاری همراه با افکت های تصویری زیبا را برای شما فراهم می کند. نه تنها امکان آپدیت درایورها را برای شما ایجاد و به صورت خودکار، آپدیت موجود برای آنها را بررسی کرده و و نصب می کند، بلکه می داند چطور به درستی درایورها را حذف کند. شما می توانید از دانلود رایگان نرم افزار این برنامه دانلود درایور سخت افزاری رو دریافت کنید.

SlimDrivers 2.2.13262 Build 5277 - نرم افزار بروز رسانی آخرین آپدیت سخت افزار

اما سودمندترین قابلیت SlimDrivers قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان آن می باشد. ایجاد بک آپ از درایور های غیرقابل تعویض وقتی سیستم را دوباره نصب می کنید یکی از مهمترین امکانات این نرم افزار می باشد یعنی این نرم افزار کم حجم در عین حال قدرتمند می تواند درایور های بک آپ گرفته شده را بازیابی کند. تمام طرح سازنده های این برنامه Driver سخت افزار، امکان اجرا و استارت آپ، بررسی خودکار آپدیت ها در دوره های زمانی، و ایجاد نسخه های پشتیبان در بازه های زمانی تعیین شده است. SlimDrivers بر روی سیستم عامل های ویندوز 2000, xp, vista, 7 قابل نصب درایور می باشد.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (9)
نوشته شده در جمعه 22 مهر 1390
بازدید : 1113
نویسنده : منو تو

 

.:: Native Instruments Traktor Pro 2 v2.0.3 PC

نرم افزار آهنگ سازی راک و میکس DJ ::.

برنامه Traktor Pro 2 نرم افزار DJ قدرتمندیست که امکان میکس مستقیم را برای شما فراهم می کند. نسخه جدید این نرم افزار علاوه بر تکنولوژی قدرتمند، استفاده ی آسان و کارآیی بالا دارای رابط کاربری بسیار منعطف تر همراه با اشکال رنگی موج ها برای ویرایش بصری موزیک و صدا را داراست. TRAKTOR PRO 2 همچنین دارای امکانات بی نظیری برای میکس چندگانه و خلاقانه می باشد.
امکانات هوشمند این برنامه امکان رمیکس ساده ی ترک های صوتی را برای شما فراهم می کند. ضبط کننده ی جدید لوپ می تواند آنها را از کانال های میکسر ضبط کرده، و وارد رابط کاربری ورودی های صوتی کند تا بدین طریق شما افکت های مورد نظر را روی انها پیاده کنید. افکت هایی مانند تاخیر، Bouncer و مجموعه های قدرتمند افکتهای مبتکرانه و کارآمد.
یکپارچگی کامل با iTunes و iPod جستجوی ترک مورد نظر را بسیار ساده می کند. این نرم افزار دارای همگام سازی قدرتمندیست که هماهنگی ضرباهنگ با ملودی موسیقی را کاملا برای شما ایجاد می کند، بدین ترتیب می توانید تمرکز خود را روی جنبه های دیگر کار خود قرار دهید. میکسر داخلی TRAKTOR PRO 2 با اکولایزر های گوناگون و انواع فیلتر ها هماهنگ می باشد که امکان کنترل روی طیف فرکانس را برای شما فراهم می کند.

 

Native Instruments Traktor Pro 2 v2.0.3 PC - نرم افزار آهنگ سازی راک و میکس DJ

می توانید از هر نوع کنترل کننده ی MIDI مانند TRAKTOR KONTROL X1 یا کیبورد و موس خود به راحتی استفاده کنید. با استفاده از Wizard نصب و منو های دارای قابلیت Drag & Drop می توانید رابط کاربری خود را انتخاب کرده و نوع ورودی و خروجی های برنامه را تعیین کنید. TRAKTOR PRO 2 بسیار انعطاف پذیر است، دارای لایه های قابل ذخیره بوده و می توانید بنابر نیازتان از آنها استفاده کنید. این نرم افزار مالتی مدیا قدرتمند و مشهور در زمینه rock-solid 4-deck DJ که به طور مستقیم آهنگ را میکس می کند.

ّبرخی امکانات نرم افزار Traktor Pro 2

نمایش امواج صوتی به صورت رنگی و برای سهولت در استفاده
رابط کاربری قدرتمند و مناسب برای محیط های مختلف مانند مهمانی ها، جشن ها و ...
تشخصی خودکار ضرب آهنگ و همگام سازی ابتکاری آنها برای ایجاد میکسی حرفه ای
ضبط کننده ی جدید لوپ برای ویرایش و رمیکس لحظه ای ترک های صوتی
بیش از 30 افکت استودیویی باکیفیت شامل 4 نوع جدید که همگی قابلیت همگام سازی با تمپوی آهنگ را دارند.
عملیات looping و cueing پیشرفته
میکسر 4 کاناله با تمام امکانات همراه با اکولایزرهای متعدد و فیلترهای متنوع
مدیریت قدرتمند ترک ها
ضبط موزیک میکس شده ی شما با استفاده از ضبط کننده ی صوتی مخصوص

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

 

.:: BitDefender Total Security 2012 15.0.24.788 x86 / x64

دانلود آنتی ویروس بیت دیفندر توتال سکیوریتی ::.

آنتی ویروس بیت دیفندر توتال سکیوریتی BitDefender Total Security 2012 محافظتی جامع در برابر ویروس ها ، نرم افزارهای جاسوسی، حملات فیشینگ و سارقان اطلاعات برای شما فراهم می کند.امکاناتی از قبیل پنهان سازی فایل ها ، تهیه ی نسخه ی پشتیبان آنلاین و ابزارهایی برای بهینه سازی سرعت سیستم، دیوار آتشین قدرتمند و وجود ابزاری برای بهینه سازی و پشتیبان گیری از سیستم ، نمونه امکانات این نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند می باشد.

 

BitDefender Total Security 2012 15.0.24.788 x86 / x64 - دانلود آنتی ویروس بیت دیفندر توتال سکیوریتی 2012

برخی امکانات نرم افزار آنتی ویروس بیت دیفندر توتال سکیوریتی :
محافظت قدرتمند در برابر ویروس ها و بدافزارهایی که دیگر آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آنها نیستند.

کارآیی بالاتر : بهینه سازی سیستم شما بوسیله ی تشخیص برنامه های که سرعت آن را می گیرند.سپس با استفاده از ابزار بهینه سازی ،عملیات تصحیح پیشنهاد شده را برای افزایش سرعت کامپیوتر شما انجام می دهد.
حفاظت از اطلاعات شخصی : اطلاعات و گفتگوهایی که در ایمیل، فیس بوک، مسنجر یا وبسایت ها انجام داده اید را حذف می کند تا کسی نتواند رد شما را در فعالیت های آنلاین بگیرد.

• انتخاب زاویه دید : رابط کاربری آن را با سلیقه و برای راحتی خود تنظیم کنید.می توانید از بین تنظیمات ساده ، معمولی و حرفه ای یکی را انتخاب کنید تا میانبرها بر اساس انتخاب شما ایجاد شوند.

دیوار آتشین : دیوارآتشین دو طرفه آن را فقط با چند کلیک ساده برقرار کنید تا به صورت مداوم اتصال اینترنتی شما را نمایش دهد و از دسترسی های غیرمجاز جلوگیری کند.این گزینه حتی با اتصال های WiFi نیز کار می کند.

ایمنی خانواده : با قسمت کنترل والدین این نرم افزار بوسیله ی مرورگر، ایمیل ها و یا گوشی از فعالیت آنلاین کودکان خود با کامپیوتر خانگی ، گزارش هایی دریافت خواهید کرد.

به صورت یکپارچه بازی و کار کنید : مدهای بازی، لپ تاپ و یا سایلنت به صورت خودکار فعال می شوند تا از انقطاع ، کم شدن عمر باطری یا کاهش سرعت سیستم در هنگام بازی جلوگیری شود.

کتابخانه ویدئو ها : یک مجموعه ی جدید از آموزش های ویدئویی برای راهنمایی شما برای ایجاد امنیتی عادی

امکانات جدید نسخه 2012 نرم افزار BitDefender Total Security v15.0.24.788 :

Autopilot : این ابزار بدون دخالت شما تصمیمات بهینه ای مربوط با امنیت می گیرد.این بدین معنیست که دیگر Pop-up ، هشدار و چیزی برای تنظیمات برای شما نمایش داده نمی شود.

فرسنتده ی اسکن : این ابزار برهه های زمانی را یافته و از آنها وقتی که منابع سیستم به مقدار کمتر از محدوده ی خاصی رسید استفاده می کند تا اسکن دوباره از کل سیستم شما را اجرا کند.

نجات : اگر خطرات اینترنتی مانند روتکیت ها نتوانند از یک سیستم عامل حذف شوند ، کامپیوتر در مد Rescue یا همان نجات دوباره راه انداری می شود تا محیطی ایمن برای پاک سازی و بازگردانی سیستم فراهم شود.

پشتیبانی آنلاین : این قسمت فایل های مهم شما را نمایش داده و به صورت لحظه ای آنها را در یک سرور امن پشتیبان گیری می کند تا دیگر نگران حذف آنها نباشید.2 گیگابایت فضای رایگان در اختیار شما خواهد بود.

نصب یکپارچه : این نرم افزا به سادگی نصب می شود و زمان نصبش نسبت به نسخه های پیشین نصف شده است.

سرویس های ابری یکپارچه : مبادله ی جهانی و لحظه ای اطلاعات بین سرورهای ابری این شرکت و محصولات آن محافظت بالایی از کامپیوتر و فایل های شما به عمل می آورد.

محافظت شبکه های اجتماعی : این نرم افزار کامپیوتر شما را از خطرات خاص شبکه های اجتمایی مانند فیس بوک و توییتر بوسیله ی اسکن لینک های دریافتی شما ، محافظت می کند و تنظیمات حریم خصوص و دیگر چیزها را نمایش می دهد.

همگام سازی فایل ها : با استفاده از این ابزار می توانید به راحیت فایل های خود را بین کامپیوترها مبادله کنید.تغییراتی که در یک سیستم اعمال می شود به صورت خودکار روی سیستم دیگر نیز اعمال می شود.

رابز کاربری منعطف : ماژول های Drag & Drop برای دسترسی سریع به عملیات اجرای مستقیم از پنجره ی اصلی برنامه در این نرم افزار وجود دارند.

بهینه سازی ها :
- فیلتر ضدخطر جدید
- راه اندازی 22% سریعتر از نسخه های قبلی
- کارآیی بالای اسکن
- رابط کاربری سریعتر

این نسخه دارای کرک سالمی است که قابل نصب بر روی هر 2 نسخه 32 بیتی و 64بیتی است و قادر است نرم افزار را برای بیشتر از 12000 روز کرک کند و کرک مادام العمر دارد. فایل readme.txt را بعد از دانلود مشاهده کنید تا بتوانید مراحل کرک را انجام دهید. امیدواریم از دانلود رایگان آنتی ویروس bitdefender لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (8)
نوشته شده در جمعه 22 مهر 1390
بازدید : 959
نویسنده : منو تو

 

.:: Yahoo! Messenger 11.0.0.2009 Final

دانلود یاهو مسنجر 11 نسخه نهایی ::.

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.اما امروز بعد از مدت ها ارائه نسخه بتای این نرم افزار نسخه کامل آن بروی سایت یاهو منتشر شد.

 

 

Yahoo! Messenger 11.0.0.2009 Final - دانلود یاهو مسنجر 11 نسخه نهایی

با یاهو مسنجر به دوستانتان نزدیک تر شوید
راحت ترین راه دسترسی به دوستان آنلاین و برقرار کردن ارتباط و تماس با آنها توسط یاهو مسنجر
به راحتی حالت خود را به دوستانتان نمایش دهید و با آنها به بحث و گفتگو بپردازید
با هم دیگر به صورت تصویری ارتباط بر قرار کنید و به صورت آنلاین و 2طرفه فایل های ویدوئی را تماشا کنید

امکانات کلی نرم افزار اینترنت یاهو مسنجر
- قابلیت ارسال پیام فوری به یک دوست
- قابلیت ارسال پیام متنی کوتاه از طریق اینترنت
- قابلیت گفتگو در اتاق های گفتگو با چندین هزار کاربر آنلاین در سرتاسر جهان
- امکان برقراری تماس رایانه به رایانه و رایانه به تلفن ثابت با هزینه بسیار ناچیز
- قابلیت تماشای ویدئو های آنلاین در پنجره چت به صورت 2 طرفه
- قابلیت دریافت و ارسال فایل بین 2 رایانه متصل به نرم افزار یاهو مسنجر
- قابلیت نصب بر روی ویندوز 2000 , ویندوز xp , ویندوز 2003 , ویندوز ویستا , ویندوز 7 , ویندوز xp و Vista و 7 به صورت 64 بیتی
- قابلیت Y! Updates برای مطلع شدن از وقایع و رخداد ها و تغییرات دوستان در بخشی از مسنجر
- قابلیت برقراری Video Call با بالا ترین کیفیت ممکن
- قابلیت کار با چندین زبان مختلف
- پشتیبانی کامل و رسمی از ویندوز 7 مایکروسافت

تغییرات نسخه 11 نهایی.

- دعوت از دوستان به بازی آنلاین با ارسال یک پیام یا اس ام اس یا پیام صوتی و یا پیام تصویری
- دریافت پیام شبکه های اجتماعی در محیط " یاهو آپدیت" و مطلع شدن از موقعیت دوستانتان
- ارسال "وضعیت" خودتان در شبکه های اجتماعی همراه با تغییر وضعیتتان در status یاهو مسنجر
- امکان چت با دوستانتان در فیس بوک یا نرم افزار ویندوز لایو با قابلیت اضافه کردن app های نامحدود
- قابلیت همیشه آنلاین با این امکان که می توانید همزمان از چندین رایانه در نقاط مختلف آنلاین باشید
- دسترسی آسان به آرشیو چت به صورت آنلاین و جستجو به آرشیو چت از محیط ایمیل
- قابلیت شخصی سازی اسکین های یاهو مسنجر همراه با 7 اسکین جدید
- رفع باگهای نرم افزاری و امنیتی بسیار زیادی

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

.:: Google Chrome 12.0.742.122 Final Portable

نرم افزار مرورگر گوگل کروم ::.

رقابت تنگاتنگ میان مرورگر ها اینترنتی پایان پذیر نیست و جنگ و دعوا بر سر اینکه کدام بروزر از همه بهتر است میان منتقدان بسیار داغ است. مرورگر Google Chrome Browser ورژن 12 به صورت پرتابل و چند زبانه از شرکت غول سرچ دنیا گوگل است. این مرورگر فوق العاده به دلیل عدم دسترسی ایرانیان برای دانلود کروم از سایت گوگل به صورت رایگان به اشتراک عموم گذاشته شده است.
بروزر گوگل کروم عملیات اینترنت را راحت تر، ایمن تر و سریع تر می نماید که دارای یک طراحی ساده برای جستجو در وب، تاریخچه وب، نوار ابزار کامل و پیشنهاد برای متن هایی که تایپ می کنید می باشد. یک جعبه که شامل تمام وظایفی که می توانید در اینترنت استفاده کنید کنار دست شما خواهد بود. هر سایت و تب که باز می شود جدا از دیگر تب ها در مرورگر است به همین دلیل این خصیصه فوق العاده باعث می شود تا در صورت خطا یا اشتباه، یک تب از کار افتد و تمام نرم افزار را تحت تاثیر قرار ندهد و همچنان دیگر امکانات و سایت ها را در دسترس داشته باشید. همچنین امکان بوک مارک وب سایت و بررسی وضعیت سایت های امنیتی را داراست.

 

Google Chrome 12.0.742.122 Final Portable - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مهمترین چیزی که کروم 12 این مرورگر محبوب برنامه اینترنتی را از دیگر مرورگر ها جدا کرده بخش سرچ یا جستجوی آن است. امکانات فراوان برای جستجو در سایت ها با استفاده از نوار آدرس و پیشنهاد کلمات مورد جستجو در خود مرورگر از وب سایت های معروف در آن زمینه می باشد. همراه با نمایش پیشنهاد از سایت هایی که قبلا مراجعه کردید. اگر کروم متوجه سایتی که انتقال امن را با استفاده از SSL فراهم می کند شود رنگ نوار آدرس به رنگ طلایی در آمده و Https در نوار آدرس به رنگ سبز در می آید. و در صورت عدم تایید شما با اطلاعاتی که در مورد آن در اختیارتان قرار می دهد، امنیت اطلاعات شما را تضمین می شود.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

.:: Mozilla Firefox 5.0.1 Final Portable

نرم افزار مرورگر موزیلا فایرفاکس ::.

یکی از محبوب ترین مرورگر های اینترنت با نام Mozilla Firefox گرگ آتشین جدیدی را معرفی کرده که آخرین ورژن آن یعنی نسخه 5 و نسخه نهایی فوق العاده است و بصورت پرتابل و بدون نیاز به نصب می باشد. امکانات جدید و بهبود این نرم افزار آنقدر زیاد شده که از حوصله این متن خارج است.
موزیلا فایرفاکس سریعتر، امن تر، ساده تر و ظاهری اسپرت همه و بیش از همه مجموعه استاندارد های جدید وب در ورژن 5 این مرورگر وب دیده می شود. پروژه موزیلا فایر فاکس که قبلا پرنده آتشین که سابقا ققنوس بود، تبدیل به یک طراحی موفق و حرفه ای از مرورگر های اینترنتی شده که با XUL زبان رابط کاربر و برای کراس یک پلت فرم طراحی و نوشته شده است. دانلود فایر فاکس این برنامه کوچک، سریع و آسان با ارائه مزایای بسیاری نسبت به مرورگر های دیگر ساخته شده است.
موزیلا فایر فاکس بر روی بهبود حافظه، عملکرد و ثبات، بهبود XUL و اجزای اصلی مانند اطلاعات ذخیره شده در SQLite تمرکز داشته است. موزیلا فایرفاکس جدید با قابلیت پشتیبانی از افزونه و چند برنامه کاربردی از آن یک مرورگر محبوب ساخته است. ویژگی های جدید پشتیبانی از جاوا اسکریپت و SVG چیزی از این مرورگر کم نداشته است.

Mozilla Firefox 5.0.1 Final Portable - نرم افزار مرورگر موزیلا فایرفاکس

بعضی از ویژگی های کلیدی بروزر فایر فاکس
- مهاجرت آسان با خروجی گرفتن از علاقه مندی ها، تاریخچه، تنظیمات، کوکی، پسوورد و... از اینترنت اکسپلورر به این مرورگر
- قالب پیشفرض سبک، جدید و کارآمد برای کاربران ویندوز و لینوکس
- بروز رسانی آسان به جدیدترین ورژن
- مدیریت و دانلود افزودنی و تم های جدید از راهی امن که این مرورگر را از دیگر مرورگر ها جدا می کند
- سرعت بیشتر در باز کردن صفحات و جلوگیری از تبلیغات مزاحم
- نمایش چند پنجره ای صفحات و نوار ابزار جستجو با امکان اضافه شدن هر موتور جستجو
- امنیت و خصوصی سازی اطلاعات و ایمن در برابر هر نرم افزار جاسوسی
- دانلود بدون دردسر برنامه ها و تمام ابزار های مورد نیاز مانند بوک مارک، فول اسکرین، تاریخچه بزرگ نمایی و ...
- نرم افزاری قابل تنظیم و سفارشی سازی با امکان توسعه دادن

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: وطن دانلود , مجله دانلود , جدیترین نرم افزارها ,



مجله دانلود روز (7)
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1136
نویسنده : منو تو

.:: VariCAD 2011-1.06 x86 / x64

نرم افزار طراحی مهندسی مکانیک مدلسازی 2 بعدی و 3 بعدی ::.

VariCAD یک نرم افزار مهندسی مکانیک برای طراحی 2 بعدی و 3 بعدی مدل های مکانیکی است. این نرم افزار مهندسی از استاندارد های جئومتریک پشتیبانی می کند و در طراحی به صورت پارامتر پذیر عمل می کند و قادر است اشیا را با دقت تمام ترسیم کند. نرم افزار گرافیکی طراحی مکانیک دارای نوار ابزار حرفه ای برای کشیدن اشکال مختلف دایره ای شکل, مستطیل شکل و لوله ای و اشیای منحنی شکل و مخروطی و ... است. VariCAD از STEP, STL, IGES, DWG و DXF پشتیبانی می کند. مزیت این نرم افزار CAD این است که ابزار را سریع در اختیار طراح قرار می دهد تا زودترین بازخورد در طراحی حاصل شود. به صورت کلی یک نرم افزار طراحی مکانیک آسان در اختیار شما قرار می دهد. از دانلود لذت ببرید.

VariCAD 2011-1.06 - نرم افزار طراحی مهندسی مکانیک مدلهای 2 بعدی و 3 بعدی

قابلیت ها و مشخصات نرم افزار VariCAD 2011:
دارای رابط کاربری فوق العاده آسان
پشتیبانی از کتابخانه اشیای سه بعدی مانند prism, cylinder, cone...
دارای ابزار برای مدل سازی 3 بعدی
دارای ابزار جهت کشیدن اشکال 3 بعدی و 2 بعدی و اسمبل کردن اشیا و گروه بندی و بخش بندی اشیا
دارای موتور داخلی جهت تست سالم بودن اسمبل شدن اشیا و اجزا به هم - CRASH TEST
دارای ابزار محاسباتی پیشرفته جهت ترسیم و محاسبه محل قرار گیری مدل ها
ابزار دقیق در محور مختصات x,y,z جهت ترسیم دقیق و استفاده از خط کش برای قرار گیری مدل ها در مقصد مناسب
ابزار جهت گرفتن خروجی از مدل ترسیم شده به صورت 2 بعدی و 3 بعدی
دارای سیستم عملیاتی کشیدن اجزا به صورت 2 بعدی و 3 بعدی به صورت از پیش آماده
پشتیبانی از فایل های خروجی سایر نرم افزار های CAD به عنوان ورودی و قابلیت خروجی گرفتن برای سایر نرم افزار های CAD

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: Flash Player 10.3.181.26 for IE / Non IE browsers

دانلود فلش پلیر برای مرورگر اینترنت ::.

با پیشرفته شدن مرورگر ها و نرم افزار های متصل به اینترنت که همراه با عدم جذابیت دچار کلیشه و سادگی بودند, فلش به مرورگرها راه پیدا کرد و وب را جذاب کرد. فلش پلیر امروزه نیاز هر مرورگر اینترنت است و نیاز هست که حتما بروز باشد که بتنواند به خوبی تمامی امکانات به کار برده در فایل فلش موجود در صفحه وب را نمایش دهد. امروزه 100 ها میلیون دستگاه به اینترنت متصل هستند و از مرورگر فلش برای نمایش فایلهای swf درون صفحات وب استفاده می شود. فلش پلیر جدید قابل نصب بروی Windows XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64 است. امیدواریم از دانلود پلاگین فلش پلیر برای مرورگر های اینترنت اکسپلورر و باقی مرورگر ها از جمله اپرا, کروم, آوانت, و... لذت ببرید.

Flash Player 10.3.181.26 for IE / Non IE browsers - دانلود فلش پلیر برای مرورگر اینترنت

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (6)
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1136
نویسنده : منو تو

 

.:: Cambridge IELTS Objective Advanced CD-ROM

نرم افزار آموزشی کتاب آیلتس پیشرفته کمبریج ::.

Cambridge IELTS Objective Advanced نام نرم افزار آموزشی آیلتس پیشرفته کمبریج است که در این کورس آموزشی و در 2 سطح جامع شما را با مفاهیم و تکنیک های IELTS آشنا می کند. عنواین این مجموعه آموزشی برای دو سطح آکادمیک و حرفه ایی تهیه شده است . در تهیه این مجموعه از استاندارد آموزشی دانشگاه کمبریج و تجزیه و تحلیل های مقالات معتبر موسسه IELTS کانادا استفاده شده است. هدف گذاری این مجموعه به این روال است که کاربر در سطح پایین شروع کرده و بعد از گذشت 60 الی 80 ساعت مطالعه می تواند نمرات آزمون خود را بالا برده و با استفاده از مقایسه کیفی کارنامه ها خود را به سطح قابل قبول برای آزمون آماده کند. امیدواریم از دانلود رایگان لذت ببرید.

Cambridge IELTS Objective Advanced CD-ROM - نرم افزار آموزشی کتاب آیلتس پیشرفته کمبریج

ویژگی های کلیدی Cambridge IELTS Objective Advanced CD-ROM - نرم افزار آموزشی آیلتس پیشرفته کمبریج :
دارای تمرین های کلیدی برای لغات و گرامر هر درس
دارای فولدر معین در سی دی جهت مطالعه گرامر هر درس
داشتن سی دی آموزشی رایگان این مجموعه که مهارت 4 گانه IELTS را به طور جداگانه در شما تقویت خواهد کرد.
داشتن پوشه تست جهت تقویت نوشتاری
داشتن بخش نموداری از میزان پیشرفت کاربر
داشتن 20 بخش تمرینی برای هر درس

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

.:: NI Circuit Design Suite Power Pro 11.0.2

نرم افزار مهندسی الکترونیک طراحی مدار الکترونیکی حرفه ای ::.

NI Circuit Design Suite بسته نرم افزاری شامل نرم افزار Multisim و ultiboard برای طراحی مدار الکترونیکی به صورت حرفه ای و شبیه سازی پیاده سازی مدار همراه با تست و اجرای مجازی است. این نرم افزار قابلیت این را دارد که شما مدارتان را در نرم افزار طراحی کنید و جریاب را وارد مدار کنید و خروجی مدار را مشاهده کنید. این باعث می شود لازم نباشد شما مدار را به صورت سخت افزاری اجرا کنید و جلوی هزینه های اضافی رو می گیرد.
نرم افزار Multisim محیط مجازی برای طراحی مدار الکترونیکی است. با ابزار های حرفه ای جهت شبیه سازی مدار الکترونیکی است. این نرم افزار دارای کتابخانه شامل انواع تجهیزات طراحی مدار است. از خازن و انواع سوییچ ها گرفته تا اهم متر و ولت متر .... همگی در این نرم افزار به صورت مجازی در اختیار شماست.

NI Circuit Design Suite Power Pro 11.0.2 - نرم افزار مهندسی الکترونیک طراحی مدار الکترونیکی حرفه ای

نرم افزار Ultiboard یک محیط مجازی قدرتمند جهت پیگیری جریان جاری در مدار است به طوری که به صورت خیلی آسان لایه شماتیک نرم افزار Multisim را در خود شبیه سازی می کند و جریان خروجی را پیگیری می کند و می تواند خروجی را بر روی مدار واقعی چاپ کند.با ultiboard می توان مدار طراحی شده pcb یا مدار چاپی ساخت. امیدواریم از دانلود نرم افزار کاربردی مهندسی برق لذت ببرید.

امکانات نرم فزار NI Circuit Design Suite Power Pro 11.0.2 :
امکان استفاده آسان برای شبیه سازی مدار دارای ابزارهای نمونه سازی
شبیه سازی مدار با نرم افزار قدرتمند NI Multisim
طراحی با ابزار طراحی بصری و مقرون به صرفه به راحتی
بهبود رفتار مدار با شبیه سازی تعاملی
قابلیت تعامل یکپارچه و شبیه سازی موازی با نرم افزار ultiboard
کاهش خطاهای طراحی با قابلیت های شبیه سازی آنالوگ

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (5)
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1137
نویسنده : منو تو

.:: Maplesoft Maple 15 32-bit 64-bit - نرم افزار محاسبات ریاضی پیشرفته ::.

maple نرم افزار محاسبات ریاضی بسیار قدرتمند برای انواع مختلف محاسبات از مقدماتی تا پیشرفته است. با maple می توانید کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهید. Maple یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول،عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند.

maple یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان های دستوری و زبان های پویا است. همچنین واسطهایی برای کار با دیگر زبان ها مثل C ,Fortran,Java,Matlab,Visual Basic وجود دارند. Maple اولین بار در سال ۱۹۸۱برای انجام مجموعه ای از محاسبات در دانشگاه waterllo طراحی شد. در سال ۱۹۸۸، این نرم افزار توسعه داده شد و به توسط یک کمپانی کانادایی مستقر در دانشگاه به بازار تجاری کامپیوتر عرضه شد. فروش و عرضه این نرم افزار به بازار سود زیادی را نصیب، صاحبان شرکت کرد. Maple کار عملی ۱۰۰ دانشجو بوده است. ولی به وسیله ی مایکروسافت منتشر شده است.

Maplesoft Maple v15 32-bit 64-bit - نرم افزار محاسبات ریاضی پیشرفته

وقتی Maple اجرا می گردد فقط هسته که پایه و اساس سیستم Maple و شامل دستورات بنیادی و اولیه می باشد را به حافظه منتقل می کند. هسته از کدهایی به زبان C تشکیل شده که تقریبا ۱۰ درصد کل سیستم Maple را در بر می گیرد. به منظور سرعت و کارایی بیشتر هسته کوچک نگه داشته شده است. 90 درصد بقیه به زبان Maple نوشته شده است که در کتابخانه های Maple قرار دارد. امروزه بیشتر الگوریتم‌ها توسط رایانه اجرا می‌شوند نرم افزارهایی برای اجرای محاسبات ریاضی طراحی شده اند. از خصوصیات نرم افزار Maple طراحی الگوریتم های ریاضی و به نوعی برنامه نویسی ریاضیات است. از دیگر خصوصیات این نرم افزار راهنمای بسیار قوی آن است که کار کردن با این نرم‌افزار را بسیار راحت می‌کند. عبارت است از:

نرم افزار Maplesoft Maple v15 32-bit 64-bit :
دینامیک محاسباتی سیالات
مشتق‌گیری عددی
انتگرال‌گیری عددی
رسم نمودار های اعم از متحرک و ثابت
جبر خطی
ریاضیات گسسته
حسابان
محاسبات علمی
فیزیک محاسباتی
جبر خطی عددی

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: AVS Video Editor 6.0.2.183 + Portable

نرم افزار تدوین فیلم و ویرایشگر فیلم + نسخه پرتابل ::.

AVS Video Editor یک نرم افزار تدوین فیلم و ویرایشگر فیلم حرفه ای می باشد. با کمک AVS Video Editor 6.0.2.183 می توانید ویدئو را ضبط کرده، تعداد بسیار زیادی افکت را روی آن قرار دهید، روی دی وی دی رایت کنید، به فرمت های ویدئویی مختلف تبدیل کنید و یا برای استفاده در iPod ، PSP، گوشی های موبایل و دیگر وسایل قابل حمل آن را آماده کنید.
AVS Video Editor دارای بیش از 200 افکت بوده و همچنین تعداد بسیار زیادی افکت جا به جایی را داراست که امکان ساخت ویدئو و اسلایدشوهای با کیفیت را به شما می دهد. AVS Video Editor از تشخیص خودکار الگوریتم صحنه استفاده می کند و بدین طریق امکان حرکت، ویرایش فایل ها و برطرف کردن خطاهای مربوط به برش و ترکیب فایل ها را برای شما فراهم می کند.

 

AVS Video Editor 6.0.2.183 + Portable - نرم افزار تدوین فیلم و ویرایشگر فیلم + نسخه پرتابل

رابط کاربری زیبای این نرم افزار مالتی مدیا نیز به شما در دسترسی سریع به همه ی کنترل ها و منو ها کمک می کند.تغییر پوسته های برنامه و رنگ آنها فقط با کلیک بر روی نشانه ی بالای رابط کاربری و در سمت راست آن امکان پذیر است که در یک لیست تعداد پوسته های قابل انتخاب را برای شما نمایش می دهد.
ویدئوی خود را بسازید و در فرمت مناسب ذخیره کنید. همچنین به صورت انتخابی می توانید تنظیمات تمام پارامترهای ویدئو و صدا را تغییر دهید. در نهایت این نرم افزار چند رسانه ای امکان ویرایش و میکس ترک های صوتی برای ساخت فیلم را به شما می دهد.فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار : M2ts , Mts , Avi ,Divx ,Xvid, Ivf ,Div, H.264 ,DV , MS MPEG-4 , WMV ,DVR-MS ,Ra ,Rm ,Ram ,Rmvb ,Mpg ,Mpeg ,M1v ,Mpe ,M2v ,Dat ,Ifo ,Vob ,Vro ,Mg4 ,Mod ,Mvv, MPEG-1 ,MPEG-2 ,3gp2 ,3gpp ,3gp ,3g2 ,Mp4 , Mov ,Qt ,M4v ,Swf,Flv, Mkv, Ogg می باشند. امیدواریم از دانلود نرم افزار AVS Video Editor لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (4)
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1243
نویسنده : منو تو

.:: دانلود کارتون ملوان زبل 85 قسمت کامل ::.

ملوان زبل که یادتان آید. همان شخصیت قوی که با خوردن اسفناج زورش چندین برابر می شد و همه رو کتک می زد و حقشان را کف دستشان می گذاشت. بله ملوان زبل با نام Popeye یکی از محبوب ترین کارتون های دوران کودکی همه ما بود. سایت دانلود رایگان در بخش دانلود کارتون پیش تاز شده و 85 قسمت کارتون ملوان زبل را برای دانلود به صورت رنگی با لینک مستقیم دائمی با کیفیت بسیار بالا در فرمت RMVB برای دانلود قرار داده است. شما برای پخش این فرمت می توانید بعد از نصب انواع کدک های مرسوم مثل K-lite codec Pack با Media Player Classic و یا KMPlayer یا GOM Player و نرم افزار Real Player این کارتون ملوان زبل را تماشا کنید. امیدواریم از دانلود کارتون از FDL لذت ببرید و لینک دانلود آن را به دوستان خود نیز بدهید تا آن ها هم به یاد گذشته به تماشای کارتون ملوان زبل بنشینند.

دانلود کارتون ملوان زبل 85 قسمت کامل

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: Download Rango 2011 DVDrip - دانلود انیمیشن رنگو با کیفیت دی وی دی ::.

نام انیمیشن : Rango 2011 - رنگو 2011
کارگردان : Gore Verbinski
نویسنده : John Logan ، John Logan
ژانر : کمدی, ماجراجویانه , انیمیشن (رده بندی : PG)
زمان : 1 ساعت و 42 دقیقه و 52 ثانیه
فرمت فایل : MP4
حجم فایل : 395.99 مگابایت
کیفیت ویدئو : 542 Kbps
سرعت : 25 فریم در ثانیه
سایز فایل : 640*272 پیکسل
کیفیت صدا : AAC 160 Kbps

رنگو (Rango) آفتاب پرست خالی بندی است که در یک تصادف از ماشینی پرت می شود و در یک جاده شلوغ با یک موجود آشنا می شود که جریان داستان او را به شهری به نام "Dirt" در غرب وحشی می رسد. شهری که کلانتر ندارد و با اتفاقات خاصی رنگو کلانتر شهر می شود. اهای شهر به آب دسترسی ندارند و لاک پشت پیری چندین سال است که دسترسی به آب را از مردم قطع کرده است که رنگو طی جریاناتی باعث می شود که آب به مردم شهر برسد. رنگو بدون شک بهترین انیمیشن سال 2011 است. Rango با صداپیشگی جانی دپ بازیگر معروف سینما بسیار موجود جذاب و با مزه ای است.

 

 

دانلود انیمیشن, رنگو, دانلود رنگو, دانلود rango, با کیفیت, دی وی دی, download rango, 2011, dvdrip Download Rango 2011 DVDrip - دانلود انیمیشن رنگو با کیفیت دی وی دی

اولین نکته ای که در هنگام دیدن انیمیشن رنگو با آن روبرو می شوید فضا سازی های ناب آن است. کمتر در انیمیشنی شاهد بوده ایم که حیوانات در نقش گنگسترهای غرب وحشی حضور داشته باشند و رنگو جزو نمونه های نادر به شمار می آید. علاوه بر غرب وحشی که به خوبی در شهر کثافت ( اسم شهر همین است! ) به تصویر کشیده شده، نباید از موجودات یا شهروندان این شهر چشم پوشی کرد. شهروندان شهر همگی از آن دسته حیواناتی هستند که نمونه آن فقط در بیابان های خشک و بی علف پیدا می شود و شما می توانید همگی آنها را در این فیلم که مزین به هنر هفت تیرکشی نیز شده اند ملاقات کنید. دانلود انیمیشن Rango با کیفیت DVD را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید
 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ,



تعداد صفحات : 4