پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (5)
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1257
نویسنده : منو تو

.:: Maplesoft Maple 15 32-bit 64-bit - نرم افزار محاسبات ریاضی پیشرفته ::.

maple نرم افزار محاسبات ریاضی بسیار قدرتمند برای انواع مختلف محاسبات از مقدماتی تا پیشرفته است. با maple می توانید کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهید. Maple یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول،عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند.

maple یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان های دستوری و زبان های پویا است. همچنین واسطهایی برای کار با دیگر زبان ها مثل C ,Fortran,Java,Matlab,Visual Basic وجود دارند. Maple اولین بار در سال ۱۹۸۱برای انجام مجموعه ای از محاسبات در دانشگاه waterllo طراحی شد. در سال ۱۹۸۸، این نرم افزار توسعه داده شد و به توسط یک کمپانی کانادایی مستقر در دانشگاه به بازار تجاری کامپیوتر عرضه شد. فروش و عرضه این نرم افزار به بازار سود زیادی را نصیب، صاحبان شرکت کرد. Maple کار عملی ۱۰۰ دانشجو بوده است. ولی به وسیله ی مایکروسافت منتشر شده است.

Maplesoft Maple v15 32-bit 64-bit - نرم افزار محاسبات ریاضی پیشرفته

وقتی Maple اجرا می گردد فقط هسته که پایه و اساس سیستم Maple و شامل دستورات بنیادی و اولیه می باشد را به حافظه منتقل می کند. هسته از کدهایی به زبان C تشکیل شده که تقریبا ۱۰ درصد کل سیستم Maple را در بر می گیرد. به منظور سرعت و کارایی بیشتر هسته کوچک نگه داشته شده است. 90 درصد بقیه به زبان Maple نوشته شده است که در کتابخانه های Maple قرار دارد. امروزه بیشتر الگوریتم‌ها توسط رایانه اجرا می‌شوند نرم افزارهایی برای اجرای محاسبات ریاضی طراحی شده اند. از خصوصیات نرم افزار Maple طراحی الگوریتم های ریاضی و به نوعی برنامه نویسی ریاضیات است. از دیگر خصوصیات این نرم افزار راهنمای بسیار قوی آن است که کار کردن با این نرم‌افزار را بسیار راحت می‌کند. عبارت است از:

نرم افزار Maplesoft Maple v15 32-bit 64-bit :
دینامیک محاسباتی سیالات
مشتق‌گیری عددی
انتگرال‌گیری عددی
رسم نمودار های اعم از متحرک و ثابت
جبر خطی
ریاضیات گسسته
حسابان
محاسبات علمی
فیزیک محاسباتی
جبر خطی عددی

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: AVS Video Editor 6.0.2.183 + Portable

نرم افزار تدوین فیلم و ویرایشگر فیلم + نسخه پرتابل ::.

AVS Video Editor یک نرم افزار تدوین فیلم و ویرایشگر فیلم حرفه ای می باشد. با کمک AVS Video Editor 6.0.2.183 می توانید ویدئو را ضبط کرده، تعداد بسیار زیادی افکت را روی آن قرار دهید، روی دی وی دی رایت کنید، به فرمت های ویدئویی مختلف تبدیل کنید و یا برای استفاده در iPod ، PSP، گوشی های موبایل و دیگر وسایل قابل حمل آن را آماده کنید.
AVS Video Editor دارای بیش از 200 افکت بوده و همچنین تعداد بسیار زیادی افکت جا به جایی را داراست که امکان ساخت ویدئو و اسلایدشوهای با کیفیت را به شما می دهد. AVS Video Editor از تشخیص خودکار الگوریتم صحنه استفاده می کند و بدین طریق امکان حرکت، ویرایش فایل ها و برطرف کردن خطاهای مربوط به برش و ترکیب فایل ها را برای شما فراهم می کند.

 

AVS Video Editor 6.0.2.183 + Portable - نرم افزار تدوین فیلم و ویرایشگر فیلم + نسخه پرتابل

رابط کاربری زیبای این نرم افزار مالتی مدیا نیز به شما در دسترسی سریع به همه ی کنترل ها و منو ها کمک می کند.تغییر پوسته های برنامه و رنگ آنها فقط با کلیک بر روی نشانه ی بالای رابط کاربری و در سمت راست آن امکان پذیر است که در یک لیست تعداد پوسته های قابل انتخاب را برای شما نمایش می دهد.
ویدئوی خود را بسازید و در فرمت مناسب ذخیره کنید. همچنین به صورت انتخابی می توانید تنظیمات تمام پارامترهای ویدئو و صدا را تغییر دهید. در نهایت این نرم افزار چند رسانه ای امکان ویرایش و میکس ترک های صوتی برای ساخت فیلم را به شما می دهد.فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار : M2ts , Mts , Avi ,Divx ,Xvid, Ivf ,Div, H.264 ,DV , MS MPEG-4 , WMV ,DVR-MS ,Ra ,Rm ,Ram ,Rmvb ,Mpg ,Mpeg ,M1v ,Mpe ,M2v ,Dat ,Ifo ,Vob ,Vro ,Mg4 ,Mod ,Mvv, MPEG-1 ,MPEG-2 ,3gp2 ,3gpp ,3gp ,3g2 ,Mp4 , Mov ,Qt ,M4v ,Swf,Flv, Mkv, Ogg می باشند. امیدواریم از دانلود نرم افزار AVS Video Editor لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



برایت آرزو دارم ...
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1011
نویسنده : منو تو


برایت آرزو دارم ...

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

دعایت می کنم، عاشق شوی روزی

بفهمی زندگی بی عشق نازیباست

دعایت می کنم با این نگاه خسته، گاهی مهربان باشی

به لبخندی تبسم را به لب های عزیزی هدیه فرمایی


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: برایت آرزو میکنم , شعر عاشقونه ,



مجله دانلود روز (4)
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1361
نویسنده : منو تو

.:: دانلود کارتون ملوان زبل 85 قسمت کامل ::.

ملوان زبل که یادتان آید. همان شخصیت قوی که با خوردن اسفناج زورش چندین برابر می شد و همه رو کتک می زد و حقشان را کف دستشان می گذاشت. بله ملوان زبل با نام Popeye یکی از محبوب ترین کارتون های دوران کودکی همه ما بود. سایت دانلود رایگان در بخش دانلود کارتون پیش تاز شده و 85 قسمت کارتون ملوان زبل را برای دانلود به صورت رنگی با لینک مستقیم دائمی با کیفیت بسیار بالا در فرمت RMVB برای دانلود قرار داده است. شما برای پخش این فرمت می توانید بعد از نصب انواع کدک های مرسوم مثل K-lite codec Pack با Media Player Classic و یا KMPlayer یا GOM Player و نرم افزار Real Player این کارتون ملوان زبل را تماشا کنید. امیدواریم از دانلود کارتون از FDL لذت ببرید و لینک دانلود آن را به دوستان خود نیز بدهید تا آن ها هم به یاد گذشته به تماشای کارتون ملوان زبل بنشینند.

دانلود کارتون ملوان زبل 85 قسمت کامل

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: Download Rango 2011 DVDrip - دانلود انیمیشن رنگو با کیفیت دی وی دی ::.

نام انیمیشن : Rango 2011 - رنگو 2011
کارگردان : Gore Verbinski
نویسنده : John Logan ، John Logan
ژانر : کمدی, ماجراجویانه , انیمیشن (رده بندی : PG)
زمان : 1 ساعت و 42 دقیقه و 52 ثانیه
فرمت فایل : MP4
حجم فایل : 395.99 مگابایت
کیفیت ویدئو : 542 Kbps
سرعت : 25 فریم در ثانیه
سایز فایل : 640*272 پیکسل
کیفیت صدا : AAC 160 Kbps

رنگو (Rango) آفتاب پرست خالی بندی است که در یک تصادف از ماشینی پرت می شود و در یک جاده شلوغ با یک موجود آشنا می شود که جریان داستان او را به شهری به نام "Dirt" در غرب وحشی می رسد. شهری که کلانتر ندارد و با اتفاقات خاصی رنگو کلانتر شهر می شود. اهای شهر به آب دسترسی ندارند و لاک پشت پیری چندین سال است که دسترسی به آب را از مردم قطع کرده است که رنگو طی جریاناتی باعث می شود که آب به مردم شهر برسد. رنگو بدون شک بهترین انیمیشن سال 2011 است. Rango با صداپیشگی جانی دپ بازیگر معروف سینما بسیار موجود جذاب و با مزه ای است.

 

 

دانلود انیمیشن, رنگو, دانلود رنگو, دانلود rango, با کیفیت, دی وی دی, download rango, 2011, dvdrip Download Rango 2011 DVDrip - دانلود انیمیشن رنگو با کیفیت دی وی دی

اولین نکته ای که در هنگام دیدن انیمیشن رنگو با آن روبرو می شوید فضا سازی های ناب آن است. کمتر در انیمیشنی شاهد بوده ایم که حیوانات در نقش گنگسترهای غرب وحشی حضور داشته باشند و رنگو جزو نمونه های نادر به شمار می آید. علاوه بر غرب وحشی که به خوبی در شهر کثافت ( اسم شهر همین است! ) به تصویر کشیده شده، نباید از موجودات یا شهروندان این شهر چشم پوشی کرد. شهروندان شهر همگی از آن دسته حیواناتی هستند که نمونه آن فقط در بیابان های خشک و بی علف پیدا می شود و شما می توانید همگی آنها را در این فیلم که مزین به هنر هفت تیرکشی نیز شده اند ملاقات کنید. دانلود انیمیشن Rango با کیفیت DVD را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید
 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ,



تصاویر فتوشاپی خنده دار از همسرداری
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1118
نویسنده : منو تو
چقدر زیباست زمانی که دو شریک زندگی آن هم طراح و فتوشاپیست
حرفه‌ای در کنار هم دست به کاری زیبا می‌زنند و تصاویری از زندگی زناشویی
خلق می‌کنند و آن هم با قدرت فتوشاپ و قدرت والای فتوشاپ را به چشمان جهانیان
می‌اورند اینان تد و سارا لارنس هستند که خالق این تصاویر زیبا هستند.


واقعا این تصاویر لذت یک بار دیدن رو داره و حتی نمایش برای دوستان!




:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: زناشویی , خنده‌دار , فتوشاپ , عکس ,



15 گام رسیدن به موفقیت در 15 روز
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1146
نویسنده : منو تو


روز اول

 

از کارهایی که ناچاری انجام بدهی لذت ببر. نق زدن تنها تو را خسته می کند و نمی گذارد کار را درست انجام دهی، اما اگر با موفقیت مانند یک دوست رفتار کنی، مثل دوست همه جا به دنبال خواهد بود.

 

روز دوم

 

سعی کن کارهایت را از صمیم قلب انجام دهی، نه به صرف اینکه ناچاری انجام دهی، باید به کارت ایمان داشته باشی. یک جریان آب ضعیف، تنها نیمی از باغچه را آبیاری می کند.

روز سوم

 

موارد غیرقابل تغییر را همان طور که هست بپذیر. خواستن تنها، چیزی را تغییر نمی دهد. خواستن، باد را از وزیدن بازنمی دارد و برف را به آب نبات تبدیل نمی کند. اگر می خواهی چیزها را به چیزی بهتر از خودشان تبدیل کنی، با آنها همان گونه که هستند مواجه شو.

 

روز چهارم

 

تمرین کن تا از درون شاد باشی. اجازه نده دیگران برای شاد کردن تو تصمیم بگیرند. خودت رئیس کارخانه
شادی سازی باش.

 

 


:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: رسیدن به موفقیت ,



تصاویر رویایی ترین BMW که تاکنون دیده اید
نوشته شده در سه شنبه 19 مهر 1390
بازدید : 1180
نویسنده : منو تو
دهه هفتاد و ایده ترکیب لامبورگینی و بی.ام.دبلیو، نسل جدیدی
از اتومبیلهای رویایی را به ارمغان آورد و مدل ام وان جدیدی که
چند سال پیش کلید خورد و قرار است به تولید انبوه برسد، نیز نشات گرفته از این ایده است.
 

اما این اتومبیل ساخت کارخانه اتومبیل سازی باواریا، هم اسپرت است و هم اتومبیلی شهری، که دیدن آن نه تنها چشم ها را می نوازد، بلکه سوار این "مجازات بزرگ" (super penalty) دو سرنشینه شدن هم،  آرزویی ناممکن نیست! این پروژه جزو سری ترین پروژه های بی.ام.دبلیو است و اطلاعات زیادی در مورد جزییات آن منتشر نشده تا رقبا (بخصوص لامبورگینی) آنرا کپی نکنند. تنها می دانیم از فیبر کربن ساخته خواهد شد و ممکن است موتور بهینه سازی شده ام 5 باشد.

باید همچنان منتظر بود.
 

 


 

 


:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس ماشین , ,
:: برچسب‌ها: بی , ام , دبیلو , خودرو ,



LCD بخريم يا LED؟
نوشته شده در سه شنبه 19 مهر 1390
بازدید : 1052
نویسنده : منو تو

تلويزيون از آن دسته وسايلي است كه در همه خانه‌ها وجود دارد و شايد بتوان گفت بهترين وسيله سرگرمي براي جمع كردن اعضاي خانواده دور هم است

تلويزيون از آن دسته وسايلي است كه در همه خانه‌ها وجود دارد و شايد بتوان گفت بهترين وسيله سرگرمي براي جمع كردن اعضاي خانواده دور هم است، اگر قصد خريد تلويزيون جديدي را داريد و از آن دسته افرادي هستيد كه قبل از خريد نكات مثبت و منفي محصولات مختلف را بررسي مي‌كنند، آنقدر با مدل‌ها و مارك‌هاي مختلفي مواجه خواهيد شد كه احتمالا گيج مي‌شويد. در اينجا شما را با چند مدل مختلف تلويزيون‌هاي موجود در بازار آشنا مي‌كنيم تا بتوانيد با آگاهي بيشتري به بازار برويد، مهم‌ترين نكته كه قبل از خريد تلويزيون بايد به آن توجه فراواني كرد، كيفيت تصوير است كه در اكثر مدل‌ها بسيار نزديك به هم است اما تفاوت‌هاي كمي نيز بين‌شان وجود دارد.
 



  LCD چه فرقي با LED دارد؟
  •   نوردهي

تلويزيون‌هايي كه با نام LED در بازار شناخته مي‌شوند از پنل LCD استفاده مي‌كنند و مهم‌ترين تفاوت LED با LCD‌هاي مرسوم تفاوت در نوع نوردهي است كه در LED‌ها نوع نوردهي پشتي است، البته قيمت بالاي LED‌ها نسبت LCD‌ها را نبايد فراموش كرد.


  •    طول عمر

بسياري از شركت‌ها براي تلويزيون‌هاي LED خود طول عمر ميانگين 100هزار ساعت را درنظر گرفته‌اند. اين زمان بسيار زياد است و با توجه به اينكه مدت زمان زيادي نيست كه تكنولوژي LED وارد بازار شده و سابقه‌اي در اين زمينه ثبت نشده است نمي‌توان قطعي اظهارنظر كرد اما با توجه به نحوه توليد تصوير و نور پس زمينه، تلويزيون‌هاي LED طول عمر زيادتري نسبت به تلويزيون‌هاي LCD دارند.


  •   مصرف برق

تلويزيون‌هاي LED كمي بيشتر از تلويزيون‌هاي LCD قديمي برق مصرف مي‌كنند. مصرف برق اين تلويزيون‌ها در حدود مصرف برق تلويزيون‌هاي پلاسماست. البته مصرف برق تلويزيون‌هايي كه با استفاده از LED‌هاي كار گذاشته شده در لبه پنل كار مي‌كنند (Edge lit) كمتر از تلويزيون‌هاي LCD است.


  •    زاويه ديد

شركت‌هاي سازندهLCD‌هاي قديمي تلاش بسياري براي بهبود زاويه ديد كرده‌اند اما تا امروز بهترين زاويه ديدي كه داده‌اند نمي‌تواند زاويه‌هاي كمتر از 30 درجه از لبه تصوير را پوشش دهد اما در تكنولوژي تلويزيون‌هاي LED اين مقدار بسيار بهتر شده است تا حدودي كه در اين زمينه (زاويه ديد) با تلويزيون‌هاي پلاسما رقابت مي‌كند.






 
LG LCD

  •    تلويزيون 3 بعدي بدون قاب

همراه با خريد اين تلويزيون 2 عينك مخصوص تماشاي تصاوير 3 بعدي با امكان نگهداشتن شارژ بيش از 20 ساعت نيز به شما داده مي‌شود تا بتوانيد بدون صرف هزينه اضافي فيلم‌هاي 3 بعدي خود را ببينيد. طراحي اين تلويزيون نيز در نوع خود ويژه است چون بدون قاب بوده و ضخامت بدنه آن كمتر از 3 سانتي‌متر است .


  • حدود قيمت 55 اينچ: 5 ميليون  تومان

:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: بهترین تلویزیون , بهترین LCD , بهترین LED ,



رتبه های اول ایران در دنیا
نوشته شده در سه شنبه 19 مهر 1390
بازدید : 927
نویسنده : منو تو

ایران در چه زمینه هایی در جهان مقام اول را دارد؟

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گرچه در بسیاری از پارامترهای مثبت در رده آخرین کشورهای دنیا و متاسفانه در بسیاری از گزینه های منفی در رده اولین های دنیا هستیم ... اما در برخی زمینه ها ی مثبت هم رتبه مناسبی در دنیا داریم که دانستنش برای حفظ روحیه مان خوب است. به این امید که با تلاش و کوشش و اعتماد به نفس و علاقه به حفظ داشته های مثبت ملی میزان اونها را روز به روز افزایش بدیم چراکه سرزمین ایران متعلق به ایرانیان است و بدست توانای ایرانیان افتخارات بیشتری کسب خواهد شد.

 


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: رتبه های اول ایران در دنیا ,



مدل های زیبای دکوراسیون داخلی برای منزل
نوشته شده در سه شنبه 19 مهر 1390
بازدید : 1142
نویسنده : منو تو


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , دکوراسیون , ,
:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی منزل ,



سرمایه گذاری موفق با داشتن 7 کلید
نوشته شده در سه شنبه 19 مهر 1390
بازدید : 1061
نویسنده : منو تو

در جامعه ایران اکثر افراد علاقمند به کار معین و دریافت حقوق هستند؛ ولی تعداد دیگری از افراد یا به دلیل نبود بازار کار معین یا به علت عدم علاقه، به سرمایه گذاری روی می آورند...

در جامعه ایران اکثر افراد علاقمند به کار معین و دریافت حقوق هستند؛ ولی تعداد دیگری از افراد یا به دلیل نبود بازار کار معین یا به علت عدم علاقه، به سرمایه گذاری روی می آورند. سرمایه گذاران معمولاً رفتاری ویژه در برقراری ارتباط میان حوادث جدید و آینده در پیش می گیرند. وقتی شرایط خوب باشد آنها به آینده خوشبینانه می نگرند. در این مطلب سعی کرده ام تا هفت کلید سرمایه گذاری موفق را به دستانتان دهم.

 
 

کلید اول:

 
 
 

در ارزیابی های خود رفتاری محافظه کارانه در پیش بگیرید.سرمایه گذاران معمولاً رفتاری ویژه در برقراری ارتباط میان حوادث جدید و آینده در پیش می گیرند. وقتی شرایط خوب باشد آنها به آینده خوشبینانه می نگرند. ریسک اصلی، پرداخت هزینه بیش از حد برای تجارت های پربازده نیست بلکه صرف هزینه ای فراوان برای شرکت هایی با سوددهی متوسط در روزهای خوب احتمال خطر را افزایش می دهد.به منظور اجتناب از برخورد با چنین مشکلاتی باید احتیاط را رعایت کنید. این امر به خصوص در رابطه با تخمین نرخ رشد یک کمپانی در آینده در کنار بررسی احتمال بازگشت سرمایه اهمیت زیادی پیدا می کند.

 
 

کلید دوم:

 
 

تنها سرمایه هایی را خریداری کنید که با یک تخفیف قابل توجه نسبت به ارزیابی شما از قیمت اصلی فروخته می شوند.پس از بررسی قیمت اصلی یک سهام خاص شما باید بر روی امتیاز اضافه به عنوان ضمانت اصرار بورزید. برای مثال چنانچه ارزیابی شما از قیمت سهام یک شرکت 11 هزار ریال باشد، قیمت 10 هزار ریال راضی کننده نخواهد بود زیرا حدود 10 درصد تخفیف، ضمانتی مطمئن برای شما به شمار نمی رود.

 
 

کلید سوم:

 
 
 

محدودیت های خود را شناخته و فقط سهامی را بخرید که اطلاعات کافی درباره آن به دست آورده اید.شما چگونه می توانید آینده وضعیت سهام یک شرکت را حدس بزنید. برای مثال در مورد کوکاکولا شما می توانید با نگاهی به مصرف سرانه محصولات این شرکت در کشورهای مختلف جهان، هزینه های مصرف شده مانند قیمت شکر، سابقه مدیریت بر روی سرمایه اولیه و مسایل دیگر به یک ارزیابی شخصی از عملکرد این برند و به تبع آینده آن دست یابید. این کار امکان یک تصمیم گیری منطقی را برای شما فراهم می کند.فقط شناخت و بررسی وضعیت اقتصادی یک برند و پیش بینی آینده آن در پنج تا 10 سال آینده می تواند زمینه ساز خرید بخشی از سهام آن کمپانی شود. در بسیاری از موارد ترس از بر باد دادن یک شانس بزرگتر شما را دربرمی گیرد. در این گونه موارد استفاده از اطلاعات موجود در تکنولوژی های جدید نظیر اینترنت یا تلویزیون می تواند بر دانش شما در این زمینه بیفزاید.


:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری موفق , حقوق , کار ,



تعداد صفحات : 116