پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
10 سوئیت گران قیمت دنیا
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390
بازدید : 1033
نویسنده : منو تو
 
تا به حال به گذراندن در لوکس ترین سوئیت دنیا با رفتن به ماه عسلی رمانتیک در هتلی رؤیایی فکر کرده اید؟ اما در این هتل انتظار چه چیزی را دارید؟ تخت خوابی گرم و نرم؟ جکوزی؟ یا پیشخدمتی اختصاصی؟

آیا می دانید قیمت بهترین سوئیت در گرانترین هتل دنیا امسال ده درصد افزایش پیدا کرده است؟ آیا حاضرید 30000 دلار بابت یک شب بپردازید؟ آیا حاضرید این پول را برای ماندن در اتاق یک هتل بدهید؟ راستی این قیمت شامل مالیات نمی شود پس 10 تا 17 درصد مالیات را هم به صورت حساب خود اضافه کنید. در اینجا 10 سوئیت که گران قیمت دنیا را با هم مرور می کنیم.


10. سوئیت پنت هوس مارتینز، کن

قیمت: شبی 18000 دلار

این سوئیت گرانترین و تنها پنت هاوس بالکن دار ساحل آزور است. هر دو سوئیت دارای جکوزی، تلویزیون پلاسما، مجموعه دی وی دی، آشپزخانه پیشخدمت شخصی بیست و چهار ساعته و امکان یکی کردن دو سوئیت و تبدیل آن به یک آپارتمان بزرگ است. اشرافیت در اینجا هیچ حد و مرزی ندارد، طراحی سوئیت را شرکت آرزت دکواستایل با مبلمانی کامل، پرده هایی ابریشمی و کف پوشی از پارکت به عهده داشته است.

تراس سوئیت 2000 متر مربع و با نمای جزایر لوربن و سواحل کن است که گنجایش 100 نفر را دارد. یکی از شیخ های عرب که علاقه زیادی به این سوئیت داشت قصد اجاره آن را به مدت پنج سال داشت که هتل نپذیرفت. دیگر چه می توانید بگویید؟ همه چیز فوق العاده است!
 


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: 10 سوئیت گران قیمت دنیا ,



یادداشت مهناز افشار برای آمنه بهرامی
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390
بازدید : 1007
نویسنده : منو تو

آمنه؛ خدا در قلب و چشم توست...

روز قبل تماسی داشتم برای دیدن آمنه.آن لحظه احساس کردم یک زن ایرانی قربانی یک خودخواهی و حسادت شده و دلم خواست به دیدارش بروم و روز بعد با بچه‌ها راهی منزلشان شدیم.



 

روز قبل تماسی داشتم برای دیدن آمنه.آن لحظه احساس کردم یک زن ایرانی قربانی یک خودخواهی و حسادت شده و دلم خواست به دیدارش بروم و روز بعد با بچه‌ها راهی منزلشان شدیم. لحظه‌ای که در را باز کردند، با دختری روبه‌رو شدم که عینک دودی زده بود و با وجود اتفاقی که برایش افتاده بود، با لبخندی بسیار زیبا و گرم، از ما استقبال کرد. او عضوی از یک خانواده‌ای گرم بود که تک‌تک‌شان پر از عشق  و امید بودند. با هم حرف زدیم، خندیدیم آه کشیدیم، و افسوس خوردیم. آمنه از لحظاتش گفت، جراحی‌هایی که کرده بود. حمایت‌هایی که شده بود. و حمایت‌هایی که دیر شده بود و در آخر از نگاهی که برای همیشه خاموش شده بود. همه این لحظات فراموش نشدنی بود و برایم درس بزرگی شد. درس زندگی. شکرگذاری، محبت و امید و انگیزه. برای این خانواده آرزوی آرامش می‌کنم و آرزو می‌کنم در کنار هم باشیم و برای بودن در کنار هم و امید دادن همیشه پیش قدم باشیم.

 

به سهم خودم خوشحالم که این فرصت انسانی برایم ایجاد شد و از همین‌جا دوباره برای این بانوی ایرانی پیغام می‌فرستم. آمنه جان همیشه و همیشه برایت امید و آرامش را آرزو می‌کنم. خدا در چشم و قلب تو، همیشه با تو خواهد بود.

 


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: مهناز افشار , افشار , آمنه بهرامی , گذشته آمنه بهرامی , عکس آمنه بهرامی , اسید پاشی ,



راهنمای رهایی از سیگار برای همیشه
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390
بازدید : 1014
نویسنده : منو تو


راهنمای رهایی از سیگار برای همیشه

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

افراد سیگاری میگوینـد که هـیـچ چیزی لذت بخش تر از کشیدن یک نخ سیگار بعد از یک روز خسته کننده نیست. با اینحال اکثر آنها بزرگترین آرزوی خود را پایان دادن به این عادت زننده شان میدانند. در آمریکا سالانه حدود 400 هزار نفر بدلیل امراض ناشــی از مصرف سیگار جان خود را از دست میـدهنـد. استـعمال دخانیات خطر ابتلا به سرطان ریه را تا حـد بـسیـار زیـادی افزایش میدهد.

شما سیگاری هستیـد؟ آیا تـا بـه حال سـعـی در تـرک آن کرده اید؟ آیا سعی و تلاش شما بی نتیجه مانده اسـت؟ روشهای زیر بشما کمک زیادی در ترک کردن سیگار بصورت دائمی خواهد نمود.


تصمیم جدی برای ترک

اولین فکری که ممکن است به ذهن شـما خـطـور نماید این است که چرا باید ترکش کنم؟ برای شروع ترک باید سلامتی خود را مد نظر داشته باشید. ترک آن، بـلافاصله باعث کاهـش احتمال ابتلا به انواع سرطان میگردد. این نیز واقعیتی محسوب میشود که سیـگاریهـای سابق نسبت به کسانیکه کماکان سیگار میکشند از سلامتی بیشتری برخـوردانـد. بـه علاوه دیگر دود سیگار اطرافیان شما را آزرده خاطر نخواهد کرد.

سپس نوبت به برطرف شدن مسائلی دیگر می رسد. نـفس شما دیگر بوی بد نخواهد داد، حس ذائقه شما بازگشته و همه چیز خوشمزه تر خواهد شد و به این فکر کنید که با ترک سیگار تا چه اندازه در پول خود صرفه جویی میکنید. اگر روزی یک پاکت میکشید، در سال حدود 200 هزار تومان دود می کنید در حـالی که میتوانـید این پول را به مصارف بهتری برسانید.

مسئله مهمی که باید بخاطر داشته باشید این است که تنها زمانی میتوانـید سیگار را ترک کنید که آمادگی آن را داشته باشید. بخاطر دیگران یا دلایلی که زیاد بـرایتان اهمیت ندارد، اقدام به ترک آن نکنید. فقط برای خودتان این کـار را انـجام دهیـد. ایـن تنها روشی است که قطعا" شما را موفق خواهد کرد. از آنجایی که سیگار یکی از مشکلترین عادتهایی است که میتوان کنار گذاشت، در این قسمت چندین روش برای مجهز تر نمودن تلاش و کوشش شما برای رسیدن بـه هـدف ارائه شده است.

 


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: راهنمای رهایی از سیگار برای همیشه , دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک ,



رازهایی که زنان در مورد مردان باید بدانند!
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390
بازدید : 1079
نویسنده : منو تو


و امــا
رازهایی که زنان در مورد مردان باید بدانند!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

سرزنش کردن : مردها دوست ندارند که زن ها آنان را سرزنش کنند و راه درست را به آنان نشان دهند.

گوش دادن به حرف های مردان : یکی از علت هایی که مرد سفره ی دلش را برای زن باز نمی کند و غم دل با او نمی گوید این است که زن با دقت و توجه و دلسوزی به حرفهای مرد دل نمی سپارد. در چنین شرایطی مرد از این بیم دارد که مورد تمسخر زنش قرار بگیرد اینگونه زنها باید راه درست شنیدن و علاقه نشان دادن به حرفهای مرد را یاد بگیرند.

ایجاد تعادل روحی در مردان : یکی از مهم ترین کارهایی که مردان دوست دارند زنشان برایشان انجام دهد این است که به او اجازه دهند بار دلش را خالی کند و مشکلاتی که در سر کار قادر نیست با کسی در میان بگذارد و نزد کسی اعتراف کند به او بگوید. زن هایی که به این مسئله اهمیت می دهند باعث توازن و تقویت احساس تعادل روحی در مردان می شوند.

 


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: رازهایی که زنان در مورد مردان باید بدانند! ,



رازهایی که مردان در مورد زنان باید بدانند!
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390
بازدید : 990
نویسنده : منو تو

رازهایی که مردان در مورد زنان باید بدانند!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

یک زن هرگز از ابراز عشقهای مرد زندگیش خسته نخواهد شد. به زبان آوردن دوستت دارم موجب می‌شود که زن به عشق واقعی مرد زندگیش پی ببرد و آن را احساس کند.

یک زن به دریافت عاشقانه چند شاخه گل، هدایای کوچک و ابراز عشقهای بی اختیار، عشق می‌ورزد.

زمانی که مردی به زنی چند شاخه گل تقدیم می‌کند و یا یادداشت های عاشقانه اش را نثارش می‌دارد، به آن زن اجازه می‌دهد تا بداند تا چه اندازه منحصر به فرد است.

وقتی زنی عاشق می‌شود، احساس زیبایی و زنانگی در او به چندین برابر می‌رسد.

 


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: رازهایی که مردان در مورد زنان باید بدانند! ,



تبلیغات خلاقانه در صنایع غذایی
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390
بازدید : 971
نویسنده : منو تو

تبلیغات خلاقانه در صنایع غذایی

در تبلیغات مدرن از هر سوژه ی قابل تصوری استفاده می‌شود؛ از ترکیب عکاسی، دستکاری عکس و گرافیک کامپیوتری با در نظر گرفتن جذابیت و هوشمندانه بودن آن اما با این حال همه آگهی‌های تبلیغاتی به یک اندازه جذاب و خلاقانه نیستند و حتی با اینکه کمپانی‌ها در این رابطه سالانه میلیونها دلار خرج تبلیغات می‌کنند، تنها تعداد کمی از این آگهی‌ها ماندگار می‌شوند و در یادها می‌مانند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: تبلیغات مواد غذایی ,



بازدید : 873
نویسنده : منو تو

وقتی اینترنت قطع میشه این کارها رو انجام بدید!


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


1. بشینید و مگس بپرونید !

2. از ۱ تا ۱ میلیون بشمارید

3.
مجموعه تصاویری رو که در سیستمتون دارید اسم هاش رو

عوض کنید و مرتب کنید

4.
خوب اون رو دوباره به هم بچسبونید !

5.
چند تا فیلم تماشا کنید

6.
کارهای شخصیتون رو انجام بدین

7.
نوشیدنی آرام بخش بخورید

 


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , طنز , ,
:: برچسب‌ها: قعطی اینترنت , طنز ,



دیدنی ها و خواندنی های هفته
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390
بازدید : 1028
نویسنده : منو تو


دیدنی ها و خواندنی های هفته

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

احساسی مشترک در هنگام سوار شدن مترو !

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: خواندنی های جالب ,



شش نكته برای مدیریت خودتان!
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390
بازدید : 1242
نویسنده : منو تو

برای پیشرفت موفقیت آمیز باید بتوانید كارتان را به طور مؤثر و عالی سازماندهی كنید.

نكته اول: كار خود را تا حد ممكن به طور موثر سازماندهی كنید.
برای پیشرفت موفقیت آمیز باید بتوانید كارتان را به طور مؤثر و عالی سازماندهی كنید. مقوله هایی كه در این زمینه میگنجد عبارتند از: مدیریت زمان، سازماندهی وظایف و مدیریت خود. اهداف شغلی خود را به طور واقعی معین كنید و ببینید آیا با تدابیری كه اندیشیده اید و گامهایی كه در این زمینه بر میدارید واقعاً به آن دست مییابید. سعی كنید تا حد امكان مراحل پیشرفت را آسان سازید و از انجام كارهای غیرضروری بپرهیزید.وظایف خود را به دیگران محول كنید تا زمان بیشتری برای انجام كارهای مهم و اساسی داشته باشید. اگر در زمینه ای به تنهایی قادر به پیشرفت نیستید، از دیگران كمك بگیرید. همچنین با بررسی نحوه مدیریت افراد موفق بر كارهایشان، از تجربیات آنها استفاده كنید.

نكته دوم: با خودتان كنار بیایید.
در طول پیشرفت مراقب خود باشید. اگر از نظر جسمی و روحی صدمهای به شما وارد شود، بدون شك صعود و ترقی هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.
ــ روزانه زمان مناسبی را به استراحت اختصاص دهید. شما باید باتریهای خود را شارژ كنید تا در هر زمان با كمبود انرژی مواجه نشوید.
ــ توجه داشته باشید كه از توازن و تحرك متناسبی برخوردار باشید.
ــ متعادل و سالم غذا بخورید.
ــ به دنبال یك سرگرمی سالم برای خود باشید تا با آن بتوانید تمدد اعصاب كنید.
ــ از روابط خصوصی كناره نگیرید و همواره به روابط دوستانه و زناشویی خود توجه خاص داشته باشید.


:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت , پیشرفت , سازماندهی ,



10 راه آوردن سبزی و نشاط به خانه
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390
بازدید : 1028
نویسنده : منو تو

رنگ سبز باعث می‌شود تا انسان بیشتر و بیشتر احساس آسودگی خاطر کند زیرا این رنگ بیشترین سهم را در طبیعت دارد. سبز از رنگ‌هایی است که طیف‌های گوناگونی دارد، می‌تواند جلوه‌ای خنثی یا غیرخنثی داشته باشد.

 

رنگ سبز باعث می‌شود تا انسان بیشتر و بیشتر احساس آسودگی خاطر کند زیرا این رنگ بیشترین سهم را در طبیعت دارد. سبز از رنگ‌هایی است که طیف‌های گوناگونی دارد، می‌تواند جلوه‌ای خنثی یا غیرخنثی داشته باشد. در دکوراسیون از رنگ سبز ملایم می‌توان در کنار رنگ طوسی برای ایجاد یک زمینه دوست‌داشتنی استفاده کرد و با افزودن سبز جنگلی به چیدمان، درام و احساس بخشید. اگر به دنبال رنگی برای ایجاد آرامش، انرژی و تعادل در دکوراسیون خانه هستید آن رنگ، سبز است. وجود رنگ سبز در خانه به فضا احساسی خوشایند می‌دهد و می‌تواند از مهمانان شما به خوبی پذیرایی کند. در استفاده از رنگ سبز هیچ محدودیتی نیست. در اینجا 10 روش برای افزودن رنگ سبز به دکوراسیون آمده است:



:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , دکوراسیون , ,
:: برچسب‌ها: دکوراسیون , دکور , دکوراسیون داخلی ,



تعداد صفحات : 116