پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
8 کلید طلایی سرمایه گذاری
نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390
بازدید : 1180
نویسنده : منو تو
زمانی که قصد دارید با پولتان کار کنید تا از آن ثروتی همیشگی بسازید
باید تصمیم تان را بگیرید، نه برای اینکه ریسک کنید بلکه برای اینکه بدانید
چه نوع ریسکی قرار است بکنید. در اینجا 8 قانون سرمایه گذاری که شما
را پولدار می کند معرفی می کنیم:
1. خطری که بتوان از آن گریخت وجود ندارد
 

وقتی تصمیم می گیرید از پولتان برای ثروتمند شدن استفاده کنید بدانید که نه تنها باید ریسک کنید بلکه باید دقیقاً بدانید می خواهید چه نوع ریسکی انجام دهید. درست است که نگهداری پول در حساب بانکی امن است اما یادتان باشد که این پول امن به خاطر رشد تورم همیشه در معرض خطر کاهش ارزش قرار دارد.



2. درست بخرید و خوب حفظش کنید

گذاشتن پول در بورس برای کوتاه مدت واقعاً خطر کردن است، اما اگر به خوبی مدیریت شود می تواند رشد چشمگیری در بلندمدت به همراه داشته باشد.



مهم ترین تصمیم پیش روی شما رسیدن درست به سرمایه معین در جریان سرمایه گذاری است. باید بدانید برای رشد سرمایه و رشد درآمد چه سهامی را باید بخرید و یا چه قراردادی برای حفظ سرمایه و یا درآمد ببندید.



وقتی که تعادل تان را به درستی در دست گرفتید خوب آن را حفظ کنید، مهم نیست سهام در بورس چقدر بالا و پایین می شود. فقط زمانی معیارتان را تغییر دهید که نمودار سرمایه گذاریتان تغییر می کند. با فرض سهم 50ـ50 سهام و پول، کارتان را شروع کنید و شاخص سهام تان را وقتی بالا ببرید که:



سال ها برای پولدار شدن وقت داشته باشید.



مقدار پولی که در بازار دارید نسبتاً کم باشد.



نیاز زیادی به درآمد فعلی از سرمایه تان ندارید.



آنقدر جسارت دارید که با فراز نشیب های بورس با آرامش برخورد کنید



حالا اگر این عوامل معکوس شدند پنجاه درصد شاخص سهام تان را کم کنید!




:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , , ,
:: برچسب‌ها: اقتصاد و زندگی , خانواده ,



مشکلی به نام پدر و مادر!
نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390
بازدید : 1229
نویسنده : منو تو
هميشه و همه جا چه در زندگي واقعي، چه در سريال‌‌ها و فيلم‌هاي مختلف، موضوع مخالفت
خانواده با ازدواج يك موضوع اساسي بوده است اما واقعا چرا اين مخالفت‌ها وجود دارد و چه بايد كرد؟


 

مخالفت خانواده‌ها با ازدواج فرزندشان موضوعي است كه از قديم وجود داشته و هميشه يكي از دغدغه‌هاي جوانان هنگام ازدواج بوده است،  گاهي اين مخالفت‌ها نشان‌دهنده اشتباه بودن انتخاب‌هاست و گاهي... به هر دليل كه باشد قرار گرفتن در اين موقعيت وضعيت دشواري براي جوانان به‌وجود مي‌آورد، اگر خود شما هم دچار اين مشكل نباشيد احتمالا اين روزها با ديدن سريال «ستايش» به اين موضوع فكر كرده‌ايد، اينكه واقعا بچه‌ها در اين مواقع بايد چه كنند و چگونه با مخالفت خانواده‌هاي‌شان كنار بيايند، آيا مثل سريال «ستايش» ازدواج كنند يا از انتخاب خود صرف‌نظر كنند.


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج , مخالفت با ازدواج , مشکلات خانوادگی , رابطه قبل از ازدواج ,



10 فیلم پرفروش سینمای بعد از انقلاب
نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390
بازدید : 1112
نویسنده : منو تو
در ابتدای سال 90 بسیاری به این باور رسیدند که اقتصاد سینمای ایران جان دوباره گرفته است
چرا که با فروش دو فیلم «اخراجی ها 3» و «جدایی نادر از سیمین» بسیاری از صندلی های
سینما که در سال گذشته به طور مداوم خالی بودند با تماشاچیان مشتاق پر شد.

فروش بیش از پنج میلیارد تومانی برای فیلم «اخراجی ها 3» ساخته مسعود ده نمکی و رسیدن آن به مرز یکی از پرفروش ترین فیلم سینمای ایران دور از ذهن نیست و تا پایان روز اکران شاید این امر تحقق یابد. این فیلم امروز در حالی از مرز فروش پنج میلیارد تومان گذشته است که گمان می رفت با کپی غیرمجاز و قاچاق، بخش اعظمی از مخاطبان آن ریزش کنند. با این حال با دراختیار داشتن 100 سالن سینما در سراسر کشور باید منتظر پایان اکران ماند تا وضعیت دقیق فروش آن مشخص شود.

در این گزارش قصد داریم ده فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران را معرفی کرده و دلایل فروش آنها را مشخص کنیم.

63 سال حرکت به سمت ایده آل ها

از سال 63 سینمای ایران تقریباً به سمت ایده آل خود گام برداشت. در دوره های ابتدایی به دلیل تسلط سینمای ملودرام و جنگی این فیلم ها به تناوب در رتبه اول فروش قرار می گرفتند. در این میان فیلم های کودک نیز جزو مدعیان فروش بالا بودند و حتی چند سالی در این بازار یکه تازی می کردند. پس از مدتی فیلم های شعاری و اجتماعی که دغدغه ای را با خودشان یدک می کشیدند روی کار آمدند و هم اکنون فیلم های کمدی نازل بر پرده سینماها خودنمایی می کند.

با مرور فیلم های پرفروش سینمای ایران مشخص می شود که وضعیت سینمای ایران در جذب مخاطب در نقطه بحرانی قرار دارد. اینکه بعد از گذشت 12 ماه از سال 1389، فروش تنها یک فیلم از مرز یک میلیارد تومان فراتر می رود، خود نشانگر معضلی است که نه تنها به شکلی جدی رخ نموده، بلکه هر چه زمان پیش می رود، بیش از گذشته گسترش یافته و بر تارپود سینمای ایران چنگ می اندازد.


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: سینما ایران فیلمهای برتر ,



شیـریـنی پدر و مادر بودن
نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390
بازدید : 1232
نویسنده : منو تو

از وقتی وارد آتلیه می‌شود مدام قربان صدقه پسر شیرین و بامزه‌اش می‌رود، با حوصله با او برخورد می‌کند و برای هر چه قشنگ‌تر ژست گرفتن مقابل دوربین تشویقش می‌کند. آیین کوچولوی 3 ساله، پسر ریما رامین فر وامیر جعفری است.




 

از وقتی وارد آتلیه می‌شود مدام قربان صدقه پسر شیرین و بامزه‌اش می‌رود، با حوصله با او برخورد می‌کند و برای هر چه قشنگ‌تر ژست گرفتن مقابل دوربین تشویقش می‌کند. آیین کوچولوی 3 ساله، پسر ریما رامین فر وامیر جعفری است. شاید فكر کنید وقتی پدر و مادر هر دو بازیگر باشند، نگهداری از بچه سخت‌تر می‌شود اما اصلا این‌طور نیست. پدر و مادر آیین با این‌که دیر بچه‌دار شده‌اند، اما برنامه‌ریزی کرده‌اند و الان نه تنها از تصمیم‌شان پشیمان نیستند بلکه پسرشان همه دنیای‌شان شده. رامین فر می‌گوید با این‌که اوست كه زمان بیشتری را با پسرش می‌گذراند اما آیین به پدرش هم وابستگی زیادی دارد و اگر مدت کوتاهی او رانبیند خیلی دلتنگ می‌شود. ریما رامین فر از مادر بودن، سختی‌هایش و پسرش برای‌مان گفته.



:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: امیر جعفری , آیین جعفری , ریما رامین فر ,



گفتگو
نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390
بازدید : 1353
نویسنده : منو تو

گفتگو

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گفت : یه سوال دارم که خیلی جوابش برام مهمه
گفتم :چشم، اگه جوابشو بدونم، خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم

گفت: دارم میمیرم
گفتم: یعنی چی؟

گفت: یعنی دارم میمیرم دیگه
گفتم: دکتر دیگه ای، خارج از کشور؟

گفت: نه همه اتفاق نظر دارن، گفتن خارج هم کاری نمیشه کرد !
گفتم: خدا کریمه، انشالله که بهت سلامتی میده

با تعجب نگاه کرد و گفت: یعنی اگه من بمیرم، خدا کریم نیست؟
فهمیدم آدم فهمیده ایه و نمیشه سرش رو شیره مالید
گفتم: راست میگی، حالا سوالت چیه؟

گفت: من از وقتی فهمیدم دارم میمیرم خیلی ناراحت شدم
از خونه بیرون نمیومدم، کارم شده بود تو اتاق موندن و غصه خوردن، تا اینکه یه روز به خودم گفتم تا کی منتظر مرگ باشم.
خلاصه یه روز صبح از خونه زدم بیرون و مثل همه شروع به کار کردم، اما با مردم فرق داشتم، چون من قرار بود برم و انگار این حال منو کسی نداشت، خیلی مهربون شدم، دیگه رفتارای غلط مردم خیلی اذیتم نمیکرد


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: گفتگو , خواندنی جالب , ,



بازدید : 1182
نویسنده : منو تو


دشمنان زندگی زناشویی از دیدگاه روانشناسان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


1. تماشای تلویزیون
تلویزیون قاتل عشق است. در این مورد هیچ شکی نداشته باشید! حتی کاملا توصیه می شود که شام خوردن جلوی تلویزیون را ممنوع کنید. هر شب غذا خوردن جلوی تلویزیون به همراه گویندگان نمی‌گذارد حواستان به همسرتان و فرزندانتان باشد، از آن گذشته آن‌قدر جلوی تلویزیون به تماشای فیلم مشغول بوده‌اید که وقتی به رختخواب می‌روید‌، حتی دیگر وقت ندارید با هم حرف بزنید و از حال یکدیگر باخبر شوید. تنها چاره کار این است که این دشمن را از زندگی عاشقانه بیرون بیندازید! برای آنکه در این کار زیاد سخت‌گیری نکرده باشید‌، می‌توانید موافقت کنید که در هفته‌، بعضی از شب ها تلویزیون خاموش باشد. البته فراموش نکنید که تلویزیون در رابطه ی میان والدین و فرزندان نیز بعضا نقش های مخرب زیادی دارد.

2. خانه‌نشینی
ممکن است به خاطر تلویزیون و یا بنا به دلایلی، دیگر بیرون نروید! البته حتما لازم نیست که رستوران های آنچنانی بروید و یا از همسرتان چنین انتظاری را داشته باشید. چرا که به هر حال اصل قضیه این است که شما اوقاتی را با هم و به بهترین شکل سپری کنید. حالا می توانید غذایی که در منزل تهیه کرده اید را به پارک ببرید و یا اینکه اگر می توانید به رستورانی که در آن خاطره های خوشی داشته اید، بروید. فراموش نکنید که نباید با هزینه تراشی های بی مورد، به گونه ای متحمل هزینه بشوید که دیگر نخواهید به رستوران بروید. اگر هم به سینما علاقه دارید و از آن لذت می برید، می توانید با تفاهم بر روی فیلم خاصی، از تماشای آن لذت ببرید. فراموش نکنید که صله ی رحم را همواره در برنامه های خودتان بگنجانید. مبادا طوری رفتار کنید که ببینید دیگر از گردش‌های دونفره و شب‌نشینی‌های رمانتیک خبری نیست! باید دوباره آن حال و هوا را به ‌دست‌آورید و به اتفاق یکدیگر از خانه بیرون بزنید! حالا که به تازگی از شر تلویزیون خلاص شده‌اید، سعی کنید که توجه به همسرتان، تلویزیون جدید شما باشد!


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: زندگی لذت بخش , دشمنان زندگی ,



۱۰۰ راهکار برای داشتن زندگی بهتر!
نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390
بازدید : 1368
نویسنده : منو تو


۱۰۰ راهکار برای داشتن زندگی بهتر!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


از زندگی خسته شده‌اید؟ دیگر زندگی به کامتان نیست! نگران نباشید چون عده‌ی زیادی هم مثل شما هستند و با این مشکلات دست و پنجه نرم‌ می‌کنند. لذا برای آن حتماً راه حل هایی اندیشیده شده که با سر زدن به کتابفروشی های مختلف می توانیم تعداد زیادی از کتاب هایی که به این منظور تهیه شده اند را مطالعه کنیم.. اما لیست عناوین صدتایی زیر به بیان نکات بسیار ساده و جذاب در این زمینه می پردازد که شاید با اینکه همه ی ما آن ها را می دانیم، ولی ندانیم که می دانیم! با هم این لیست را مرور می کنیم :

 

 


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: زندگی , زندگی لذت بخش ,



تلفیقی از هنر عکاسی و طراحی با مداد
نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390
بازدید : 1284
نویسنده : منو تو


"مداد و دوربین"، مجموعه فوق العاده ای از عکس های بن هینه (Ben Heine)، عکاس و نقاش بلژیکی است. او در این مجموعه برای خلق واقعیت‌های جدید، طراحی‌های با مداد خود را با عکس درآمیخته است.

هینه می گوید: "مداد و دوربین" ادامه سالها پژوهش گرافیکی است. این عکسها نه تنها نبرد بین عکاسی و نقاشی را نشان می‌دهد، بلکه واقعیت و تخیل را به چالش می‌کشاند. گمان می‌کنم این کار می‌تواند به شکلهای بسیار متفاوت دیگری نیز بیان شود چون در حین اینکه پیام روشنی را منتقل می‌کند، هم زمان سفری به دنیای سورئال دارد.

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: عکس جالب , هنر عکاسی و نقاشی ,



میلیاردرها بیشتر کجا زندگی می کنند؟
نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390
بازدید : 1269
نویسنده : منو تو

در قرن بیستم که آمریکا سوار بر اسب اقتصاد دنیا تاخت و تاز می کرد، حتی تصور اینکه شهری خارج از این کشور بسیار ثروتمندتر از آن باشد، غیر ممکن به نظر می رسید؛ به ویژه اگر این شهر در قلب کشوری کمونیستی باشد.

حالا باید پذیرفت که شهری ثروتمندتر از خواستگاه یکی از قدیمی ترین نهادهای مالی دنیا یعنی وال استریت وجود دارد و آن شهری نیست جز مسکو، پایتخت روسیه با بیشترین میلیاردها در جهان. افزایش خیره کننده 21 نفری، آنهم فقط در طول یک سال، آمار میلیاردرهای پایتخت روسیه را به 79 نفر رسانده است. با این آمار، مسکو بالاتر از نیویوک با 59 میلیاردر و لندن با 41 میلیارد در صدر جدول شهرهای میلیاردرنشین قرار گرفته است.
 

 

بمبئی، تایپه، سائوپائولو و  استانبول هم  از جمله شهرهایی هستند که نامشان در میان 15 شهر برتر در این زمینه قرار دارد. کل ثروت جمعیت میلیاردر مسکو رقمی معادل 375 میلیارد دلار است. بیشتر از هر شهر دیگر در سراسر دنیا. هر چند نیویوک صدر این جدول را به مسکو واگذار کرده و خود دوم است، اما هنوز هم شهر محبوب بسیاری از میلیونرهاست و ثروت خالص میلیونرهای آن به رقم 221 میلیارد دلار می رسد.

 

در اینجا شما را با پنج شهر آشنا می کنیم که بیشترین میلیاردها رادر سال 2011 درخود جای داده اند:

 


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: اقتصاد , مسکو , نیویورک , میشل بلومبرگ , لندن , هنگ کنگ , استانبول ,



پيشنهادهاي ويژه براي تنوع ميز صبحانه
نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390
بازدید : 1031
نویسنده : منو تو

ما ايراني‌ها صبحانه‌خور نيستيم. يكي از دلايل صبحانه نخوردن ما، نبود تنوع كافي در صبحانه‌هايي است كه مي‌خوريم. اگر شما به‌عنوان خانم خانه، صبحانه‌هاي متنوع و هيجان انگيزي روي ميز بگذاريد، شايد بتوانيد فرهنگ صبحانه خوردن را در خانواده تان‌رواج دهيد. اين صبحانه‌ها را امتحان كنيد.





ميوه و پنير

تركيب ميوه‌هاي فصل با پنير هميشه خوشمزه مي‌شود. به جاي اين‌كه هر روز گردو روي ميز بگذاريد، يك روز سيب، روز بعد انگور و حتي يك روز خيار و گوجه را خرد كنيد و كنار پنير بگذاريد.


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: پیشنهاد های ویژه , صبحانه , بهترین صبحانه , آشپزخانه ,



تعداد صفحات : 116