مجله دانلود روز (34)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (34)
نوشته شده در پنج شنبه 8 دی 1390
بازدید : 1110
نویسنده : منو تو

.:: Picasa 3.9.0 Build 135.80 Portable

دانلود نرم افزار پیکاسا مدیریت تصاویر ::.

یکاسا Picasa از جمله نرم افزارهایی است که در آزمایشگاه گوگل ساخته شده و از این نرم افزار Picasa میتوان برای مدیریت تصاویر تنها با چند کلیک استفاده کرد. پیکاسا دارای ظاهری شیک است و بصورت خودکار تمامی تصاویر موجود در سیستم شما را در خود بارگذاری میکند و به شما این امکان را میدهد تا آن ها را بر اساس نام پوشه، سایز، آخرین تاریخ ویرایش، نوع فرمت و ... ویرایش کنید. نمایش 3 بعدی و 2 بعدی و ایجاد افکت فضایی برای نمایش تصاویر در پیکاسا باعث شده که اکثر کاربران از این نرم افزار به عنوان نرم افزار جایگزین نمایش عکس ویندوز استفاده کنند.
همچنین نرم افزار Google Picasa به شما کمک میکند تا عکس های خود را جمع آوری کرده و برای آن ها متن و موسیقی انتخاب کنید و تصاویر خود را به آلبوم تبدیل کنید که این امر باعث تشکیل نگارخانه ای از آلبوم خانوادگی، دوستان و... میتواند باشد. علاوه بر این انتخاب چندین عکس و تبدیل آن ها به یک قالب عکس یا پروژه با سبک و حالت های گوناگون میتواند از ویژگی های چشمگیر دیگر پیکاسا باشد.
برنامه گرافیکی پیکاسا این قابلیت را به شما میدهد تا بدون نیاز به نصب نرم افزار های حرفه های مانند فتوشاپ و ... تصاویر خود را ویرایش کنید و آن ها را در گالری رسمی سایت گوگل و یا سایت اختصاصی پیکاسا و یا در بلاگ گوگل (بلاگ اسپات)، ایمیل و ... به اشتراک بگذارید. از ابزار های ویرایش پیکاسا میتوان تغییر اندازه عکس بصورت حرفه ای، تنظیم نور پردازی، میزان روشنایی، اضافه کردن متن به عکس با فونت های دلخواه (پشتیبانی از زبان فارسی)، ایجاد افکت و ... را نام برد.

Picasa 3.9.0 Build 135.80 Portable - دانلود نرم افزار پیکاسا مدیریت تصاویر

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: Avanquest Partition Commander 11.0.7893 Portable

دانلود نرم افزار مدیریت پارتیشن هارد ::.

Avanquest Partition Commander نرم افزاری کاربردی قدرتمند در زمینه مدیریت پارتیشن بندی هارد دیسک است. وجود برنامه ها و بازی های زیاد باعث سقوط ویندوز و کاهش کارایی هارد دیسک میشود. اگر در هارد دیسک خود عکس، بازی، فیلم و اطلاعات بیش از حدی دارید و میخواهید آن ها را دسته بندی کنید و یا از چندین سیستم عامل استفاده کنید و برای هر سیستم عامل فضایی را مشخص کنید و آن ها را مدیریت کنید، نرم افزار Partition Commander که محصول شرکت بزرگ Avanquest است به شما کمک میکند تا بر روی هارد دیسک خود نظارت کامل داشته باشید و هارد دیسک خود را برنامه پارتیشن بندی کنید و اطلاعات خود را طبقه بندی کنید.

Avanquest Partition Commander 11.0.7893 Portable - دانلود نرم افزار مدیریت پارتیشن هارد

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید
 

.:: Anti-Trojan Elite 5.5.7 - دانلود نرم افزار امنیتی آنتی تروجان ::.

وجود کرم ها، کی لاگر و دانلود تروجان ها در اینترنت و محافظت از سیستم در برابر آن ها همیشه از جمله عواملی بود که کاربران زیادی را برای محافظت از سیستم های خود فراخوانده است. تروجان و کرم ها از ویروس های خطرناکی هستند که ممکن است اطلاعات مهم شما را افشا کرده و یا آن ها را پاک یا تخریب کنند. برنامه Anti-Trojan Elite یکی از نرم افزار های قوی و قدیمی برای مبارزه با تروجان ها و ویروس کرم های اینترنتی را دارد. این نرم افزار با حجم سبکی که دارد دارای پادزهری قدرتمند برای از بین بردن ویروس های تروجان است.
نرم افزار امنیتی Anti Trojan Elite قابلیت شناسایی بیش از 22000 ویروس کرم، کی لاگر ها و تروجان ها را دارد. آنتی تروجان با شناسایی نوع تروجان و میزان فعالیت آن در سیستم به شما هشدار داده و سپس تروجان مورد نظر را پاک میکند. همچنین آنتی تروجان دارای قرنطینه امن و قدرتمندی است که شما پس از شناسایی شدن تروجان ها میتوانید آن ها را برای قرنطینه انتقال دهید.
علاوه بر این Anti Trojan Elite به شما این امکان را میدهد تا اعتماد نرم افزار خاصی را به آن جلب کنید و تاکید کنید که فایل شناسایی شده هیچ خطری برای سیستم ندارد (قابلیت اعتماد سازی).

Anti-Trojan Elite 5.5.7 - دانلود نرم افزار امنیتی آنتی تروجان

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید
 

.:: Greeting Card Builder 3.1.4 build 2954

دانلود نرم افزار طراحی کارت پستال ::.

Greeting Card Builder نرم افزار گرافیکی ساده در عین حال قدرتمند برای طراحی کارت پستال و یا طراحی کارت های تبریک تولد، کریسمس، عید، ولنتاین، سال نو و ... است. این نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا در قالبی خاص کارت پستال و یا کارت تبریک طراحی کنید. با انتخاب چند عکسی برای پس زمینه و انتخاب چند متن برای تبریک و یا غیره و ایجاد چند افکت جذاب به عکس و متن میتوانید یک کارت پستال و یا یک کارت تبریک فوق العاده طراحی کنید. تنها امری که در نرم افزار Greeting Card Builder وجود دارد رابط کاربری آسان آن است که در مقایسه با قدرت طراحی آن بی نظیر است.

Greeting Card Builder 3.1.4 build 2954 - دانلود نرم افزار طراحی کارت پستال

ویژگی های جدید برنامه طراحی کارت پستال
طراحی بی نظیر و سریع
ایجاد افکت های جذاب بر روی عکس
دارای چندین قالب آماده
ایجاد سایه، تنظیم میزان روشنایی، تغییر فریم و ...
قابلیت تغییر سایز و چرخش آسان عکس
اشتراک گذاری کارت ها برای ایمیل و ...

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: DAZ Studio 4.0.3.19 32bit

نرم افزار گرافیکی خلق شخصیت های 3D سه بعدی و تبدیل به انیمیشن ::.

DAZ Studio نرم افزار گرافیکی برای ساخت شخصیت های 3 بعدی مختلف ، مدل سازی و ایجاد انیمیشن است که یکی از ایده آل ترین ابزار برای ساخت آثار برتر دیجیتال و انیمیشن به همراه مدل وسایل نقلیه ، حیوانات ، ابزار و انسان های 3 بعدی می باشد. انتخاب و نصب یک تم ، مدیریت لوازم ، نورپردازی و ساخت آثار هنری منحصر به فرد توسط این نرم افزار به سادگی انجام می شود. این برنامه از نظر کاربرد شبیه به poser 2012 است.
خلق شخصیت های 3 بعدی زیبا ، آماده سازی تصاویر برای کتاب ها و رمان های گرافیکی ، ساخت گرافیک کامپیوتری برای فیلم ها ، خلق عناصر طراحی گرافیکی و طراحی محیط های مجازی به همراه انیمیشن های زیبا از مهمترین امکاناتی است که توسط DAZ Studio در اختیار خواهید داشت

daz3d DAZ Studio 4.0.3.19 32bit - نرم افزار گرافیکی خلق شخصیت های 3D سه بعدی

این نسخه از DAZ Studio دارای امکانات پیشرفته برای رندر کردن تصاویر می باشد و به صورت کاملی از انواع شیدر پشتیبانی می کند. به علاوه Daz Studio 4 قابلیت وارد کردن و ذخیره کردن مدل در فرمت Collada را داشته و ابزاری برای ویرایش فریم های کلیدی و ترکیب فیگورها را در خود جای داده است. در فایل readme.txt سریال نامبر این نرم افزار موجود است. امیدواریم از دانلود رایگان برنامه لذت ببرید.

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

.:: SSDlife Pro 2.2.39 retail

نرم افزار بررسی سلامتی هارد دیسکهای SSD ::.

برنامه SSDlife یک نرم افزار کوچک اما کاربردی برای وضعیت هارد دیسک SSD شما است. این نرم افزار کنترل وضعیت هارددیسک شما را به دستتان می دهد. نرم افزار کاربردی SSDlife قادر به تخمین میزان عمر دیسک شماست. همچنین قارد به اندازه گیری درجه حرارت, میزان سلامتی, سرعت خواندن و نوشتن و اندازه گیری میزان بافر و میزان اطلاعات درون هارد است. این برنامه از درایوهای SSD شرکت های Kingstone, OCZ و خیلی شرکتهای دیگر حتی دیسک های solid شرکت اپل پشتیبانی می کند. این نسخه retail می باشد و به صورت full تقدیم شما می شود .

SSDlife Pro 2.2.39 retail - نرم افزار بررسی سلامتی هارد دیسکهای SSD

 

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: Windows 7 Loader 2 , 1 , دانلود کرک ویندوز 7 جدید , نرم افزار طراحی کاراکتر و انیمیشن سه بعدی , پیکاسا مدیریت تصاویر , مدیریت پارتیشن هارد , نرم افزار امنیتی آنتی تروجان , نرم افزار طراحی کارت پستال , گرافیکی خلق شخصیت های 3D سه بعدی و تبدیل به انیمیشن , نرم افزار بررسی سلامتی هارد دیسکهای SSD , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: