لبـاس هـایی که در نـوع خود بی نـظیرنـد !
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لبـاس هـایی که در نـوع خود بی نـظیرنـد !
نوشته شده در شنبه 6 اسفند 1390
بازدید : 1002
نویسنده : منو تو







لباس عروسی تهیه شده از 3 هزار پر طاووس


در چین یك لباس شب عروس با استفاده از 3 هزار پر طاووس تهیه شد. طبق گفته مالك این لباس که دارنده مركزی برای نگهداری طاووس است، این پرها در طول مدت یكماه از 200 طاووس تحت مراقبت این مركز جمع آوری شده است. این لباس عروس با رنگ های غنی، گرم و ظرافت خاص خودش بسیار درام و زیباست که به شگفتی خلقت پرنده ای منحصربفرد به نام طاووس تاکید دارد.










لباس سه کیلومتری بر تن عروس ایتالیایی


عروس ایتالیایی با به تن کردن لباس عروس سه کیلومتری رکورد گینس را شکست. مراسم عروسی در دهکده کاسال دی پرینسس در حالی که مردم دنباله لباس 1.86 مایلی عروس را گرفته بودند برگزار شد. هزاران تن از مردم و دانش آموزان مشتاق دنباله لباس را در حالی که عروس (النا د آنجلیس) و داماد در اتومبیل بودند؛ گرفته بوده و حمل می کردند. جیانی مولارو طراح لباس کرم رنگ می گوید از 6 هزار متر دوک ابریشم برای ساخت توری دنباله لباس استفاده شده است.






گرانترین لباس هندی با قیمت 100 هزار دلار


گرانترین لباس هندی در جهان كه در كتاب ركوردهای گینس هم ثبت شده یک ساری ابریشمی با قیمتی معادل 40 لك روپیه برابر با 100 هزار دلار آمریكا است. سنگها و جواهراتی كه در این لباس به كار رفته تماما از الماس، طلا، پلاتین، نقره، زمرد سبز، یاقوت سرخ، یاقوت زرد، چشم گربه!، یاقوت كبود، مروارید و مرجان است.






نمونه هایی دیگر از لباس های متفاوت

لباسی گرانقیمت متشکل از اسکناس و سکه هایی به ارزش 50 میلیون پوند






لباسی که با 1400 دستکش آشپزخانه به اتمام رسیده




لباس هایی زیبا و خوشمزه از جنس شکلات !












لباس شب عروسی تزئین شده با خزهای رنگی




لباس عروسی الهام گرفته از لباس های نظامی




لباس عروس با یک جفت دستکش بوکس !




لباس عروسی که شما را به یاد پرچم آمریکا می اندازد




و اینهم گوگــل که بر ساری های هندی نقش بسته است






لباسی با استایل استتار جنگلی !!!




این هم طرحی که به چینی ها یادآوری می کند که امسال سال اژدهاست







:: موضوعات مرتبط: زنان , مد لباس , ,
:: برچسب‌ها: لبـاس هـای بی نـظیر , لباسی از جنس گل رز طبیعی , خواستگاری , لباس عروسی تهیه شده از 3 هزار پر طاووس , لباس سه کیلومتری بر تن عروس ایتالیایی , گرانترین لباس هندی با قیمت 100 هزار دلار , لباسی گرانقیمت متشکل از اسکناس و سکه هایی به ارزش 50 میلیون پوند , لباسی که با 1400 دستکش آشپزخانه به اتمام رسیده , لباس هایی زیبا و خوشمزه از جنس شکلات , لباس شب عروسی تزئین شده با خزهای رنگی , لباس عروسی الهام گرفته از لباس های نظامی , لباس عروس با یک جفت دستکش بوکس , لباس عروسی که شما را به یاد پرچم آمریکا می اندازد , گوگــل که بر ساری های هندی نقش بسته است , لباسی با استایل استتار جنگلی , این هم طرحی که به چینی ها یادآوری می کند که امسال سال اژدهاست , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: