پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
با این شخص ازدواج نکن!
نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390
بازدید : 1189
نویسنده : منو تو

هفت عادت مردمان ناموفق

آنچه که برای شما فهرست کرده ایم، نشانه هایی است برای شناختن آدم‌هایی
که شانس کمی برای موفقیت دارند؛ آدم هایی که باید یک تکان حسابی
به خود و زندگی شان بدهند.
 
 
منفی باف به معنای واقعی کلمه

 

آنها در هر شرایطی فقط مشکلات را می‌بینند. همیشه شکایت می‌کنند که آفتاب خیلی داغ است، باران گل‌های باغچه‌شان را خراب کرده، باد موهای‌شان را به هم ریخته و ... خلاصه، فکر می‌کنند همه دنیا علیه آنهاست. همیشه مشکل را می‌بینند و هرگز راه‌حل را نمی‌بینند. آنها شکست را عاقبت هر کاری می‌دانند.

 

ارنست همینگوی نویسنده آمریکایی

 


 

فکر نکرده عمل می‌کنند

 

آنها براساس تصمیم‌های غریزی، آنی و واکنشی عمل می‌کنند! مثلا اگر چیزی را ببینند که خوش‌شان بیاید و چشم‌شان را در نگاه اول بگیرد بدون لحظه‌ای درنگ آن را می‌خرند. البته بعد یک چیز بهتر را می‌بینند و شروع می‌کنند به ناله و نفرین و چانه زدن برای به دست آوردن آن. اگر به دست‌اش بیاورند زود از یادش می‌برند و اگر به دست‌اش نیاورند زمان زیادی را صرف غم و اندوه ناشی از آن می‌‌کنند.

 

وینستون چرچیل نخست وزیر سابق انگلیس

 


 

گوش نمی کنند، حرف می زنند

 

خودشان را مدام توی بحث‌هایی درباره قهرمانان زندگی‌شان و گروه‌ها و دسته‌هایی که دوست دارند، می‌اندازند و در این راه از دروغ گفتن هم ابایی ندارند. وقتی کسی به آنها نصیحتی می‌کند، گوش‌های‌شان را می‌بندند و چیزی نمی‌شنوند.

 

مایکل زوکربرگ، بنیانگذار شبکه های اجتماعی

 

 


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , ازدواج , ,
:: برچسب‌ها: مردان نا موفق , ازدواج , مردان و زنان ,



وقتي داشتم مي‌مُردم، مردم سوت و كف مي‌زدند..
نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390
بازدید : 1245
نویسنده : منو تو
مي‌گويد كه برايش مهم نيست زود برسد يا دير، فقط رفتن از بهترين مسير
برايش مهم است. آيا به اين هدف رسيده است؟


هنوز تصويراو براي مخاطبان تلويزيون يادآور «دكتر زند» سريال «دلنوازان» است؛ سريالي كه به اندازه خودش ديده شد و چهره بازيگران جوانش به واسطه آن شناخته شد. بعد از اين سريال كارهاي تلويزيوني زيادي به مهدي ماهاني پيشنهاد شد اما او عجله‌اي براي اينكه روي جلد نشريات برود، ندارد و به‌قول خودش ترجيح مي‌دهد مسير بازيگر شدن را درست طي كند، براي همين ترجيح داد به جاي سرگرم‌شدن با سريال‌ها و فيلم‌هاي متوسط، نقش مكملي در «انتهاي خيابان هشتم» را بپذيرد، فيلمي كه هنوز اكران نشده اما شنيده‌ها حاكي از آن است كه نقشي كوتاه اما تاثيرگذار را برعهده دارد و البته فيلم «خيابان بيست و چهارم» كه اين روزها با بازي او اكران شده‌ است. درباره بازيگري مهدي ماهاني بايد چند سال ديگر نظر داد، وقتي نقشي كه دنبالش است و برايش تلاش مي‌كند را بازي كرد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: مهدی ماهانی , خیابان بیست و چهارم , بازیگر مرد ,



هر داروي گياهي را مصرف نكنيد!
نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390
بازدید : 1170
نویسنده : منو تو

بحث تناسب اندام از سوژه‌هاي داغي است كه در ميان خانم‌ها و آقايان ديده مي‌شود. همانطور كه اضافه وزن و چاقي بسياري از مردم را دچار نگراني و بحران‌هاي روحي مي‌كند، لاغري و عدم‌توازن اندام‌هاي بدن هم بسياري از افراد را نگران و ناراضي مي‌كند اما اين موضوع از ديدگاه  درمانگران و متخصصان به‌ويژه درمانگران طب سنتي بيش از آن‌كه به دليل تناسب اندام و زيبايي ظاهري افراد اهميت پيدا كند، به دليل سلامت اعضا و اندام‌هاي دروني بدن و تندرستي افراد مورد اهميت قرار مي‌گيرد. از ديدگاه اين درمانگران، مقدار غذا، چگونگي جذب و هضم مواد‌غذايي، ورزش، نوع و كيفيت مواد‌غذايي، اختلال در عملكرد اندام‌هاي دروني همه موجب بروز لاغري در افراد مي‌شود. بادكتر «مهرداد كريمي» دستيار طب سنتي دانشگاه علوم پزشكي تهران و دانشجوي دكتراي طب سنتي دانشگاه تهران گفت‌وگو كرديم تا درباره عوامل بروز لاغري در افراد مختلف و شيوه‌هاي درمان آن بيشتر بدانيم.


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: طب جایگزین , لاغری , چاغی , گیاهان دارویی , داروی چاقی ,



توت فرنگی عملکرد مغز را بهبود می بخشد
نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390
بازدید : 1119
نویسنده : منو تو

یک فوق تخصص تغذیه درباره خواص میوه توت فرنگی گفت: توت فرنگی منبع غنی از فیبر، ویتامینC، پتاسیم و آنتی اكسیدان‌ها است. دکتر کیومرث دانشور اظهار داشت: از این میوه می‌توان در جهت افزایش سلامت قلب، كاهش خطر ابتلا به انواع سرطان و در مجموع ارتقاء سلامتی بدن بهره گرفت.
 

 

دکتر دانشور افزود: این میوه همچنین دارای املاح كلسیم، آهن و فسفر است، به ویژه فسفر موجود در این میوه عملکرد مغز را بهبود می‌بخشد. دانشجویان و افرادی که تمرینات فکری می‌کنند، بهتر است حتما توت فرنگی میل کنند چرا که خوردن این میوه باعث تامین فسفر مورد نیاز مغزشان می‌شود. وی در پایان گفت: نكته مهمی كه در مورد توت فرنگی باید در نظر داشت این است كه این میوه به راحتی آلوده می‌شود، لذا در زمان شستن باید دقت کافی اعمال شود.


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: توت فرنگی , مغز , آنتی اكسیدان‌ ,



چگونه موسيقي فشار خون را پايين مي‌آورد؟
نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390
بازدید : 1172
نویسنده : منو تو

تاثير گوش دادن به موسيقي در پايين آوردن فشار خون، درست به اندازه آن است كه شما ميزان نمك را در رژيم غذايي خود كاهش دهيد يا وزن خود را بيش از 5/4 كيلوگرم كم كنيد.
مطالعات محققان ژاپني نشان مي‌دهد، افرادي كه هر دو ماه يك‌بار در جلساتي شركت مي‌كنند كه در آن موسيقي پخش مي‌شود يا با اجراي برنامه‌هاي طنز روحيه شركت‌كنندگان شاد مي‌شود، بعد از چند ماه فشار خون كمتري نسبت به ديگران پيدا مي‌كنند. كاهش فشار خون اين افراد به نوبه‌خود باعث شد تا احتمال خطر مرگ بر اثر سكته يا بيماري‌هاي قلبي بين 5 تا 15 درصد در آن‌ها كمتر شود.
البته كارشناسان اعلام كردند، فقط با موسيقي يا خنديدن نمي‌توان فشار خون بالا را درمان كرد. اما استفاده از اين 2 روش به همراه استفاده از داروها مي‌تواند به پيشرفت سريع‌تر بيماري كمك كند. گوش دادن به موسيقي و خنديدن باعث كاهش ميزان هورمون استرس به نام كورتيزول در خون مي‌شود. مطالعات ديگر هم نشان داده است خنديدن و گوش دادن به موسيقي مي‌تواند عملكرد رگ‌هاي خوني بدن را بهتر كرده و حتي آن‌ها را تا 30 درصد عريض‌تر كند.


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: فشار خون , فشار , موسیقی ,



زيبايي بهتر است يا سلامت؟
نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390
بازدید : 1160
نویسنده : منو تو

چه زماني‌كه در يكي از سالن‌هاي زيبايي مشغول مانيكور كردن ناخن‌هاي‌تان هستيد و چه هنگام رسيدگي به سر و وضع خود در خانه، قطعا بايد سلامت خود را در اولويت قرار دهيد.  اگر خوب توجه كنيد مي‌بينيد‌آرايش‌هاي گوناگون سر خيلي‌اوقات باعث آسيب ديدن و ريزش مو شده يا بي‌توجهي به نكات بهداشتي هنگام كاشت يا ترميم ناخن‌ها موجب عفونت ناخن‌هاي‌تان شده است؛ اين يعني اين‌كه سلامت براي شما در درجه دوم اهميت قرار داشته اما اگر شما هم جزو افرادي هستيد كه بارها به اسم زيباتر شدن، سلامت خود را به خطر انداخته‌ايد، مطالب زير را بخوانيد و با تهديدات روزانه زيبا شدن آشنا شويد و بيشتر به سلامت خودتان اهميت بدهيد.
 


 

رنگ مو

موهاي‌تان را رنگ نكنيد

 

شايد شما هم از آن دسته افرادي باشيد كه نمي‌توانند موهاي خود را بدون رنگ مو تصور كنند اما اين را بدانيد برخي انواع رنگ مو مي‌تواند خطر ابتلا به نوعي سرطان خون كه غدد لنفاوي را دربر مي‌گيرد افزايش دهد.  بررسي‌ها نشان مي‌دهد، خانم‌هايي كه قبل از سال 1980 شروع به رنگ كردن موي خود كردند خطر سرطان غدد لنفاوي در آن‌ها 30درصد بيشتر از كساني بود كه تا آن زمان هرگز موي خود را رنگ نكرده بودند. جالب اين‌كه در ميان خانم‌هايي كه از سال 1980 يا بعدتر شروع به رنگ كردن موي خود كردند، كساني كه از رنگ تيره استفاده مي‌كردند بيشتر در معرض خطر قرار داشتند. پس اگر هم موي خود را رنگ مي‌كنيد در اين كار افراط نكنيد.

 


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: مو , خطرات زیبایی ,



احساس شادی کنید !
نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390
بازدید : 1142
نویسنده : منو تو

شاکر باشید
 

از کسی که برای شما غذا پخته از راننده تاکسی یا دوستی که شما را سالم به مقصد رسانده؛ از رفتگری که زباله‌های شما را جمع کرده و از پستچی که هر روز نامه‌های شما را به دست تان رسانده تشکر کنید. با این کار تحولی ایجاد می‌کنید و در درون خود احساس متفاوتی خواهید داشت.

هر چقدر می‌توانید بخندید

همه ما این جمله را شنیده ایم: خنده بر هر درد بی درمان دواست. پس اگر جوک خوبی شنیده‌اید آن را برای دوستان و اعضای خانواده تان نیز تعریف کنید.

اخبار را رها کنید

آیا از آن دسته کسانی هستید که بدون اطلاع از اوضاع و احوال و اخبار جهان نمی‌توانید روز خود را آغاز کنید؟ این میل و عادت خود را رها کنید. اخبار استرس می‌آورند!

مدیریت زمان را تمرین کنید
مدیریت زمان اصولا شامل قوانینی است که به ما کمک می‌کنند وقت کمتری را تلف کنیم. در وهله اول لازم است اهداف خود را مشخص نمايیم سپس برای رسیدن به آنها برنامه‌ریزی کنیم. فهرست بایدها و نبایدهای خود را بنویسیم و موارد را اولویت بندی کنیم.

تلاش کنید

تلاش کردن رضایت خاطر شما را فراهم می‌کند. وقتی کار مشخصی را به پایان می‌رسانید احساس می‌کنید توان موفق شدن در هر کاری را دارید و همین موجب می‌شود برای خودتان ارزش قائل شوید.

احساسات خود را ابراز کنید

یاد بگیرید ابراز احساسات کنید. یاد بگیرید محبت و خونگرمی خود را به اطرافیان نشان دهید و ترس‌های خود را کنار بگذارید. یادتان باشد ترس بدترین مشاور شماست و برای سلامتی تان مضر است.

آه...  خدای خوب من

خوب است به معنویات متصل شوید. با معنویات به آرامش درونی دست پیدا می‌کنید. بخشی از این روش می‌تواند مدیتیشن باشد که روشی فوق العاده برای حفظ آرامش درون است.

:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: احساس شادی , شادی , شاد بودن ,



كرفتو؛ بزرگ‌ترين غار دست‌كند ايران
نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390
بازدید : 1253
نویسنده : منو تو

غار دست‌كند كرفتو يكي از ارزشمندترين غارهاي باستاني در ايران است، اما يادگاري‌نويسي‌ها روي ديوار‌هاي اين غار آن‌قدر زياد شده كه حتا روي حكاكي‌هاي باستاني را هم پوشانده است، به‌طوري كه براي ديدن‌شان يا بايد از ذره‌بين استفاده كرد يا انگشت اشاره‌ي يك راهنما به كمك بيايد.

كرفتو، غاري كه زماني سكونتگاه، پناهگاه و معبد بشر بوده است، براساس تخمين غارنوردان و زمين‌شناسان، ميليون‌ها سال قدمت دارد. به استناد اشياي تاريخي يافت‌شده در آن، پيشينه‌ي سكونت انسان در اين غار به 12 يا 13هزار سال مي‌رسد. حدود يك‌سوم اين غار باستاني، دست‌كند است كه به روايت مردم محلي، حاصل تيشه‌هاي يك عاشق ناكام بوده است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: كرفتو , غار , دست‌كند ,



100 برند ارزشمند جهان
نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390
بازدید : 1379
نویسنده : منو تو

 موسسه اینتربرند در تازه‌ترین گزارش خود 100 برند با ارزش جهان در سال 2011 میلادی را معرفی کرده است.

براساس گزارش موسسه اینتربرند، کوکاکولا با ارزش برند 71 میلیارد و 861 میلیون دلار برای دوازدهمین سال پیاپی در صدر ارزشمندترین برندهای جهان قرار گرفت. ارزش برند امسال این شرکت دو درصد افزایش را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

در رده‌ دوم IBM با ارزش برند 69 میلیارد و 905 میلیون دلاری قرار گرفت که ارزش برند این شرکت نیز رشد 8 درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

رده سوم نیز به مایکروسافت با ارزش 59 میلیارد و 87 میلیون دلار اختصاص یافته که ارزش برند این شرکت سه درصد افت را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

اما در میان 100 برند برتر جهان بیشترین افزایش ارزش مربوط به برند اپل بوده است. این برند در رده هشتم قرار گرفته و ارزش آن 33 میلیارد و 492 میلیون دلار است که 58 درصد رشد را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

ارزش برند آمازون نیز با رشد 32 درصدی بالغ بر 12 میلیارد و 758 میلیون دلار شده است.

همچنین ارزش برند گوگل با رشد 27 درصدی به 55 میلیارد و 317 میلیون دلار رسید.

رده‌های چهارم تا دهم رده‌بندی اینتربرند نیز به برندهای گوگل، جنرال الکتریک، مک‌دونالد، اینتل، اپل، دیزنی و اچ‌.پی اختصاص یافت.

در میان خودروسازان برند تویوتا با ارزش 27 میلیارد و 764 میلیون دلار در رتبه 11 قرار گرفته است. ارزش برند این شرکت شش درصد افزایش یافته است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: برند , برترین برند , اینتر برند ,



جن وجود دارد، نمی توان انکار کرد!
نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390
بازدید : 1163
نویسنده : منو تو

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در درس خارج فقه خود با اشاره به موضوع جن گیری گفت: جن وجود خارجی دارد و موجودات عاقلی هستند که هم کافر دارند و هم مومن.

وی تصریح کرد: این موضوع از نظر قرآن کریم امری تاکید شده و مسلم است و نمی توان آن را انکار کرد و طبق قرآن جن، ملائک و انسان سه گروهی بوده که دارای عقل و شعور هستند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برخی سخن ها در خصوص دخالت جن در زندگی انسان ها گفت: برخی معتقدند که جن در زندگی شخصی انسان ها دخالت دارند که این موضوع کاملا اشتباه و دروغ است.

وی افزود: افرادی هستند که از این سخن ها گفته که آنها دچار توهم و خیالات شده اند.

آیت الله مکارم شیرازی اذعان داشت: گروه دیگری نیز هستند که افراد شیاد و کلاه بردار بوده و برای درآمد دست به چنین کارهایی می زنند.

این مرجع تقلید ابراز داشت: این گروه دوم افراد متبهر در شیادی و کلاه برداری هستند که با حرف هایی به مردم می گویند جن درون را درون شیشه کرده و با دروغ به کلاه برداری از مردم دست می زنند.

وی تاکید کرد: اینها شیاد بوده و مردم نباید فریب آنها را بخورند و گرفتار دروغ های آنها شوند.

آیت الله مکارم شیرازی مجدد تاکید کرد: که جن وجود دارد اما در زندگی شخصی ما نیست و دخالت نخواهد داشت و ما نیز حق دخالت در زندگی او را نداریم.

منبع: برنا


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: خبرهای داغ روز ,



تعداد صفحات : 116